Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

leter etter en sang:

 

minner om DDE, Hellbillies, Too Far Gone og lignenede, men klarer ikke å huske hvilken sang det er...

 

utdrag fra teksten:

" æ har itj løst t å tænk på det som bli sagt... æ spreng itj langs bekken etter vann"

 

"æ ska bli stor å sterk, tralala... "

 

har melodien og sånn på hjernen, men klarer ikke å huske hvilken sang det er... stor takk til noen som vet :p

Lenke til kommentar
Hei igjen... noen som vet hva denne heter? Blir spilt på radio ganske ofte; Går sånn: (...)  and so beautiful (...) flere ganger.. Kunne trodd det var Feeder (på stemmen-litt lav, hes), men har ikke funnet noe x]

Noen som vet? :)

5754859[/snapback]

 

 

 

Kan det være James Blunt "You`re beautiful"?

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen fra avslutningen i ol 94 i norge da alle de hvite fuglene flyver ut? Var episk bra komponert stykke musikk, skulle gjerne vist navnet på mesterstykket. :) Og nei, det er ikke ol-floka :p

5754762[/snapback]

 

Norsk musikk? Det jeg husker er Sissel's "Se ilden lyse" og at Vamp hadde en sang.

Sjekk http://www.temaweb.net/sider/Perioder/1990.../musikk90n.html

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen fra avslutningen i ol 94 i norge da alle de hvite fuglene flyver ut? Var episk bra komponert stykke musikk, skulle gjerne vist navnet på mesterstykket. :) Og nei, det er ikke ol-floka :p

5754762[/snapback]

 

Norsk musikk? Det jeg husker er Sissel's "Se ilden lyse" og at Vamp hadde en sang.

Sjekk http://www.temaweb.net/sider/Perioder/1990.../musikk90n.html

5755566[/snapback]

 

Har fått tak i Sissel sin sang, men det er ikke den og jeg kan ikke forestille Vamp kunne noe sånn tror jeg. Hørte ett lite utdrag fra sangen på ett klipp ifra OL i Lillehammer '94 under Torino sendingene til NRK. Jeg mener det var ifra avslutningseremonien, var veldig bra og fengende komponert. Noen?

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen fra avslutningen i ol 94 i norge da alle de hvite fuglene flyver ut? Var episk bra komponert stykke musikk, skulle gjerne vist navnet på mesterstykket. :) Og nei, det er ikke ol-floka :p

5754762[/snapback]

Dag Kolsrud - han fra One 2 Many, vet du - har komponerte den norske OL-låta til Salt Lake-lekene i 2002 og ikke minst mye av musikken til Lillehammer-OL i samarbeid med artistene oppgitt i Søppelsveitts link. Sjekk ut albumet "Musikk fra OL-Seremoniene". Å få tak i det kan imidlertid bli vanskelig, det finnes tilsynelatende ikke på musikkonline.no eller andre lovlige nettkilder. En platebutikk med respekt for seg selv kan kanskje få tak i det som bestillingsvare, men ellers må du nok belage deg på å tråle bruktsjapper, Finn, QXL, loppemarkeder og andre potensielle skattekister. Er veldig mulig at musikken du søker finnes på dette albumet. :)

 

Hei igjen... noen som vet hva denne heter? Blir spilt på radio ganske ofte; Går sånn: (...)  and so beautiful (...) flere ganger.. Kunne trodd det var Feeder (på stemmen-litt lav, hes), men har ikke funnet noe x]

Noen som vet? :)

5754859[/snapback]

Nokså lysere stemme enn Feeder, men "So Beautiful" av Darren Hayes, kanskje? :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
1. Musikken i denne videoen?

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-8344345230801231934

 

(Hysterisk amerikansk, men pen jente :) )

 

2. Jeg får ikke til å søke, og har sett i gjennom noen sider her; Hva heter sangen i reklamen for mur-firmaet? (Den med folk lenket fast til husene som ikke er laget av mur...)

5758779[/snapback]

 

 

Svar på nr. 2 er vel Sam Cooke "Chaingang" tror jeg.

 

 

Nr. 1 er vel Green Day "Basket Case"?

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...