Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne trengt litt hjelp med en sang jeg dessverre har knapt med detaljer på.

 

Det er en norsk sang og hørtes ut som Erik og Kriss, men dette er ikke noe jeg er helt sikker på. Men noe veldig likt i alle fall. Det eneste jeg husker fra sangen, er noe fra refrenget hvor det synges at han liker når det regner og "at det er min tid" eller noe slikt.

 

Bare å slenge ut alle mulige forslag. Begynner å bli ganske desperat etter å finne denne låta igjen :)

Lenke til kommentar

Det er en sang jeg har leita desperat etter lenge nå. husker ikke melodi eller tekst eller noe, bare videoen.
I videoen er det for det meste en naken dame som går rundt, røyker og ligger i sengen. også ser du snutt iblandt av en gutt/mann (artisten) som sitter å synger i et studio elns.
Jeg mener å huske at sangen var ganske rolig.. mer enn det huser jeg ikke. håper noen skjønner og vet hvilken jeg mener! :wee:

Lenke til kommentar

Leter etter en sang jeg har hørt på treningssenteret. Jeg husker bare en strofe av teksten og den går noe slikt som "(like) music my only friend". Det er mannlig vokal. Den er ikke typisk "treningsmusikk", men det er samtidig ikke helt ufattelig at den blir spilt på et treningssenter. Jeg regner med at den har vært en del spilt, fordi den er en del av en liste som går på repeat og de andre låtene på lista er typisk listemusikk. Den minner litt om noe Røyksopp kunne gjort, men klarer ikke å finne den i deres repertoar. Den er altså rolig elektronisk.

 

Usikker på om det er mulig å finne låta basert på dette, men hadde satt stor pris på hjelp! :)

Tenker på The prophet

 

Endret av Fasit
Lenke til kommentar

Hørte en sang på mc donalds for noen måneder siden. Har prøvd å finne den, uten hell.

 

En dame sang " Everybody wants to be famous, nobody wants to be nameless, thats shameless" Noe i den dur :p

 

Er det noen som har hørt denne sagnen før? Kunne høres ut som en Lana Del Ray sang.

Günther - Famous?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...