Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke den jeg fant til deg i den andre tråden ?

Sjekket ut noe mer nightwish ? de har en del med fioling i introen ;)

 

Tenkte også på mitt nåverende favorittband nightwish :) Skal tenke igjennom om noe passer, jeg kommer ikke på eller finner noen sanger som passer til din beskrivelse. Du kan jo prøve selv med nightwish

Nei det var ikke den, eller noe annet nightwish, begynnelsen er i ren violin uten trommer og gitar, det irriterer meg djevelsk at jeg ikke finn den.

Lenke til kommentar

Jbrovoll: husker du ikke engang hvorvidt det var en dame som sang, en mann som sang, en dame som brølte eller en mann som brølte?

Det var et band med mannlig vokalist, men det er den rolige fiolin begynnelsen som fanget oppmerksomheten min. Det tar en god stund før noen synger, etter fiolin introen, så fortsetter de med trommer og gitar...

Lenke til kommentar

Noen som skjønner hvilken låte jeg prøver å finne?

Tror den var på en av tommorrowland eller tilsvarende tilstelning og det er mannlig vocal. Hardstyle og og låta har noe med weekend. . Mener å huske han synger noe om å ha jobba hele uka og nå er det helg. . Engelsk/austalsk tekst

Kan være Pryda - Everyday.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om denne sangtittelen er riktig ?

Hvis ikke, kan noen vennligst fortelle meg hva den er ?
Hvis den er riktig, er den mulig å kjøpe noe sted, eller streame med Spotify, Wimp eller andre plattformer ?

 

Håper noen kan hjelpe meg.

Ellers ønsker jeg noen rolige, akustiske låter som kan brukes til en presentasjon, med adaptasjon av dikt. Det hadde kommet godt med til et prosjekt jeg har.

Håper noen kan hjelpe meg :-)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...