Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

P3 har en liten vignett for dagen der en stemme sier "Ny musikk på p3" og den siste sangen de spiller i vignetten klarer jeg ikke finne selv om jeg hørte gjennom flere fulle radioprogrammer på p3.no/spillelister. Noen som har merket dette og vet hvilken sang det er?

Lenke til kommentar

Dette kommer sikkert til å bli trådens dummeste og pinligste innlegg, men jeg leter altså etter en sang/album.

 

Det gikk som en farsott på vår skole i 2009 muligens. Det var et album som lå på Spotify, hvor en kvinne snakket erotisk om kåthet, våthet og kjønnsorganer og lignende. Det var muligens på gammel norsk eller færøysk?

 

Det minnet mer om stev/folkevise, men albumet var veldig variert. Har lett som en gal etter dette, men finner ingenting! Jeg blir helt sprø!

 

Hjelp!

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang, men husker egentlig bare noen elementer fra musikkvideoen.

 

Jeg tror sangen kom for 7-10 år siden (den ble i hvert fall vist en del på Svisj).

De sang på engelsk. Mannlig vokalist.

Sjangeren er rock, muligens også noe tyngre enn "vanlig".

 

I musikkvideoen er det barn med. Disse barna har en viktig rolle i videoen. Om jeg ikke husker feil tror jeg handlingen i videoen ble knyttet opp mot teksten (glemte, forsvunnede eller forsømte barn eller noe i den gata).

I en scene var de inne på et (forlatt?) sykehus eller annen lignende institusjon, og de var blant annet i korridorene der. De var også ute i mørket, tror jeg, på et eller annet tidspunkt.

Handlinga i videoen var på en måte barnas kamp mot noen eller noe.

 

Vet dette ikke er mye å gå etter, men håper samtidig det er nok til å få hjelp her :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan jeg skal forklare, men er en techno ish beat låt med et rart instrument, høres ut som et slaginstrument av tre med mange forskjellige toner som det spilles fort på.

Lyden minner litt om når man "knipser med tunga"

De har spilt den på MP3 og har med et klipp av den i en slags jingel med forskjellige låter de spiller..

Ja har sjekka listen på MP3

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan jeg skal forklare, men er en techno ish beat låt med et rart instrument, høres ut som et slaginstrument av tre med mange forskjellige toner som det spilles fort på.

Lyden minner litt om når man "knipser med tunga"

De har spilt den på MP3 og har med et klipp av den i en slags jingel med forskjellige låter de spiller..

Ja har sjekka listen på MP3

Contiez Feat. Treyy G - Trumpsta (Djuro Remix)? Kan ikke komme på noen andre lignende låter som blir spilt på MP3 på dagtid.

Lenke til kommentar

 

Trenger hjelp til en sang.. Problemet er at jeg har ingen lyric (tekst) ettersom det er rap.

 

Det høres ut som Lil Wayne og jeg har hørt den på radioen på P3 før.

 

Den går litt sånn passe sakte, har litt sånn "skumle" toner som går opp og ned, litt sånn.. Chiller mens man sitter å puffer på en joint style.

 

Hvis dere forestiller dere denne sangen, bare at det er en annen melodi og andre toner selvsagt også ett saktere tempo så kanskje dere vet hva den heter:

 

http://www.youtube.com/watch?v=1aEImx74gLA

Det er bakgrunnstonene som går opp og ned på melodien.

 

 

For en stund siden var jeg hysterisk fordi det var en råkul rap sang som gikk på radioen som jeg ikke husket navnet på.. Nå har det seg slik at mens jeg jobbet nattskift igår så kom den på NRK P3 faktisk :D

Da var jeg så heldig at en kompis hadde både mobil og shazam liggende rett ved og da ble det great success :thumbs:

 

http://www.youtube.com/watch?v=8-ejyHzz3XE

 

måtte bare dele denne gleden med dere :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...