Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hepp!

Hva heter denne sangen som starter 1:01:30 ut i konserten?

:)

De er "Engel" som kommer 1:01:30 ut i den konserten :-)

Takk,takk :)

Skrevet (endret)

16:24 - en miks av Lambada

18:26 - kan minne om Jennifer Lopez - Goin' In (feat. Flo Rida)

19:35 - Black Eyed Peas - Let's Get It Started

27:25 - David Guetta - Sweat (feat. Snoop Dogg)

34:42 - Lolita - Joli Garçon

39:18 - Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun

43:05 - Alice Cooper - Poison

47:57 - er ingen sang, er jo bare bakgrunnsmusikken til DJ'en.

51:35 - Gala - Freed From Desire 2011

55:47 - no idea :(

1:05:04 - J-Break & Wutman - Never Enough

1:06:55 - Rihanna - S&M

Endret av TMB
  • Liker 1
Skrevet

Så en bit av Nancy Drew 2002 i dag, og en sang startet når jenta i hovedrollen satt på en cafe med en mann. Hun klatret opp på cafedisken og skrudde på tven osv.

Jeg hadde tenkt å søke på teksten, men glemte den selvfølgelig ut.

Skrevet

Hei! Leter etter en sang jeg hørte i et bryllup. Norsk "rølpesang" muligens fra stavangerområdet/vestlandet. Teksten er en hyllest til halvliteren og "halvliter" går igjen flere ganger i refrenget. Noen som har en ide om hva dette kan være?

Skrevet

Hei! Leter etter en sang jeg hørte i et bryllup. Norsk "rølpesang" muligens fra stavangerområdet/vestlandet. Teksten er en hyllest til halvliteren og "halvliter" går igjen flere ganger i refrenget. Noen som har en ide om hva dette kan være?

En sang av Ingenting eller Vassendgutane kanskje? Hvis det var dialekt så er det de to som slår meg.

Skrevet

En sang av Ingenting eller Vassendgutane kanskje? Hvis det var dialekt så er det de to som slår meg.

Kan det være noe av Bjørn Hellfuck?

Skrevet

Har en sang jeg hørte forleden, husker ikke noe annet enn refrenget.. Nynner på den hele tiden og klarer ikke å få den utav hodet. Refrenget går noe som; uhuu, uhuu, ahaa-ha-haaa-ah-ah

Ganske lys stemme på refrenget.

Gledelig om noen kunne hjelpe meg med denne hodepinen av et refreng :)

Skrevet (endret)

For noen som ikke har den melodien i hodet er det rimelig umulig å skjønne hva du mener når du skriver slik :p

Kan du nynne den og laste opp et lydklipp?

Endret av TMB
Skrevet (endret)

For noen som ikke har den melodien i hodet er det rimelig umulig å skjønne hva du mener når du skriver slik :p

Kan du nynne den og laste opp et lydklipp?

http://www41.zippysh...51638/file.html

Følte det kom bedre fram med plystring.. Kan jo si at han synger som beskrivelsen min "uhu uhuu...." der jeg plystrer.

Håper noen har noe mer å gå etter da :) har ikke så forferdelig mye mer å komme med...

Endret av evable
Skrevet

Slags pop/rock, synest å huske at sjangeren minnest om killers etc..Kan se får meg at den kan ha blitt brukt i samband med premier league etc themes eller en slags reklame på tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...