Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva en sang heter, den ble spilt på radio P5 Bergen klokken 12:00 idag. Mener den hadde noe med "love" både som navn og ble nevnt en del i sangen. Men som de elendige programlederne aldri greier, så er det å si navnet på sangen klart og tydelig.

Jeg kan enkelt identifisere sangen, dersom den blir foreslått.

Hva slags sjanger var det?

Finnes jo omtrent en milliard sanger som handler om "love".

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Nei, det er ikke denne.

I sangen som jeg er ute etter så er det en mann som synger, og det er rytme. Rytmen er noe slikt som dette: dyn dyn dyn, noe stemme, deretter rytme igjen. Så blir ordet "Love" brukt mye. Tror også "lady" eller "lada" var med i tittelen. Men det var utydelig når programleder snakket.

Dersom noen hørte på denne kanalen klokken 12:00 idag så vet de nøyaktig hvilken sang det er.

Gjest Slettet+56132
Skrevet (endret)

Ikke den heller.

Sendte epost til radiokanalen, og fikk svar. Sangen er som følgende:

Modjo - Lady (Hear Me Tonight)

Edit: oppdatering.

Endret av Slettet+56132
Skrevet

Hei er ute etter en technolåt det er lenge siden jeg har hørt, og problemet er som vanlig at jeg verken husker melodi, eller artist. Og svært lite av handling og tekst. Ihvertfall hørte jeg på den kanskje i år 2006 til 2007, som det står over er det en technolåt og inneholder noe svensk tekst. Det bittelille jeg husker fra handlingen er noe med militæret eller "armeén" som det blir sunget i sangen. I den sammenheng som "vil ikke i armeén" "men blir hentet inn" noe i den duren der. Synges liksom på en trist måte som kan likne den i (fågelen roger) Svært vanskelig å forklare noe, når man husker så lite, så takker for den hjelp jeg kan få! :)

Skrevet

Leter etter en techno sang. Dessverre husker jeg ikke noe mer enn at den starter med en beat lik den som begynner på 00:08 i denne sangen (http://www.youtube.com/watch?v=SXV-cp-Ebr4). Om det kan være til noe hjelp så kan jeg prøve å skrive ned slik jeg husker den (sett at det funker i blant): MmmmmmmmM M M MmmmmM.

Benny Benassi - Satisfaction?

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Hva heter den stygge sangen på strippeklubben i filmen Arme Riddere? Bakgrunnlyden jeg sikter til er den du hører når de er på strippeklubben med alle de dukkene.

Skrevet

Hei er ute etter en technolåt det er lenge siden jeg har hørt, og problemet er som vanlig at jeg verken husker melodi, eller artist. Og svært lite av handling og tekst. Ihvertfall hørte jeg på den kanskje i år 2006 til 2007, som det står over er det en technolåt og inneholder noe svensk tekst. Det bittelille jeg husker fra handlingen er noe med militæret eller "armeén" som det blir sunget i sangen. I den sammenheng som "vil ikke i armeén" "men blir hentet inn" noe i den duren der. Synges liksom på en trist måte som kan likne den i (fågelen roger) Svært vanskelig å forklare noe, når man husker så lite, så takker for den hjelp jeg kan få! :)

Høres ut som Markoolio med "Jag orkar inte mer"

Skrevet

Noen som vet hva sangen som ble brukt i "Berserk mot Sydpolen" under oppholdet i Kamtsjatka heter?

Altså den sangen som er "typisk russisk" og hvor "Kamtsjatka" blir repetert.

Takk! :)

Skrevet

Litt usikker på kva denne sangen heiter. Men det filmen handler om er arbeidere på enten en oljerigg eller noe lignende der man ser folk som arbeider og folk som diskutere tegninger og sikkert planene fremmover. Sanger er på norsk og er svart/kvitt film. Noen som veit kva eg vil fram til?

Skrevet

Litt usikker på kva denne sangen heiter. Men det filmen handler om er arbeidere på enten en oljerigg eller noe lignende der man ser folk som arbeider og folk som diskutere tegninger og sikkert planene fremmover. Sanger er på norsk og er svart/kvitt film. Noen som veit kva eg vil fram til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...