Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva het ho dere blonde norske jenta som var så populær om sommeren for noen år siden? Hun hadde en sånn egen rappe låt husker jeg med en sånn litt mørk fyr hvor de sang om sommer kjærlighet eller noe i den duren. Sangen hennes var til og med på den norske versjonen av Singstar. Tror også hun var meget ung når hun sang, sånn 16-18. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Hei, jeg har en sang i hodet som jeg aldri klarer å finne igjen.. jeg vet ikke hva den heter men han sang i refrenget boom boom (eller noe sånt) og i musikk videoen er han på et party og finner seg ei dame. det er det jeg husker....

 

Mest sannsynlig er han ifra vest europa, vet ikke helt men trolig det. Tror sangen var "populær" for noen år siden. det er innen dance sjangeren.

 

jeg snakker ikke om boom, boom, boom, boom - vengaboys eller boom-shacka-lacka.

 

 

Noen som vet????

Lenke til kommentar

Hei. Jeg leter etter en låt som ble borte for meg. Eller bandet også, men husker en enkelt sang som jeg vil gå etter best.

 

Den har en tittel som inneholder noe som kan relateres til Jorda, som: Earth, planet etc. Og i låten så mener jeg at sangteksten for det meste bare er navnet på landene i verden, evt. byer. Typen Powermetal-ish.

 

Morsomt om noen kunne henvise meg til artist! :D

 

Noen som har noen aning? :)

Endret av dxspulse
Lenke til kommentar

Hei, jeg har en sang i hodet som jeg aldri klarer å finne igjen.. jeg vet ikke hva den heter men han sang i refrenget boom boom (eller noe sånt) og i musikk videoen er han på et party og finner seg ei dame. det er det jeg husker....

 

Mest sannsynlig er han ifra vest europa, vet ikke helt men trolig det. Tror sangen var "populær" for noen år siden. det er innen dance sjangeren.

 

jeg snakker ikke om boom, boom, boom, boom - vengaboys eller boom-shacka-lacka.

 

 

Noen som vet????

Denne? http://www.youtube.com/watch?v=NSB0uYdQ5pM

xD :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...