Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne navnet på en sang jeg hørte i en butikk i går ?

Det er en ganske "hipp" låt, det er ei dame som synger "kiss me" flere ganger, vil tro det er i refrenget.

Det er ikke Sixpence None the Richer,

anyone ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
[/media]='1304246845' post='17692832']

Hei

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne navnet på en sang jeg hørte i en butikk i går ?

Det er en ganske "hipp" låt, det er ei dame som synger "kiss me" flere ganger, vil tro det er i refrenget.

anyone ?

Katy Perry - E.T

Endret av DiNozzo
  • Liker 1
Skrevet

Veldig lite informasjon men:

Jeg leter etter en sang som kan minne litt om Darude - Sandstorm, litt lignende acidsynth som spiller en ganske kjapp melodi, og innimellom er det en damestemme tror jeg, som synger "I wanna see you move". Hørte den på "Roger's" i Tromsø i går rett før "Boten Anna" og "Song om ingenting" og "Luvstruck", hvis noen var der.

Skrevet

Leiter etter en partysang der det er noen som synger "the end". Og det er vel egentlig det jeg veit. Går vel noe som dette: "The end, the end, the the the end."

Kreds til den som klarer å finne den.

Skrevet

Noen som vet hva sangen i reklamen for VG Lista Topp 20 på radio (jeg har hørt den på P3 noen ganger) nå for tiden heter? Det er en techno/dance/party sang med litt smurfestemme i som du hører et lite klipp av.

Skrevet

Jeg leter etter en sang som kan minne litt om Darude - Sandstorm, litt lignende acidsynth som spiller en ganske kjapp melodi, og innimellom er det en damestemme tror jeg, som synger "I wanna see you move". Hørte den på "Roger's" i Tromsø i går rett før "Boten Anna" og "Song om ingenting" og "Luvstruck", hvis noen var der.

Longshot, menneh Starstylers ft. Michy - "Keep on Moving" ?

Skrevet
[/media]='1304246845' post='17692832']

Hei

anyone ?

Katy Perry - E.T

Takk ;)

Skrevet

Nei, desverre:( Takk for svar

Skrevet

Leiter etter en partysang der det er noen som synger "the end". Og det er vel egentlig det jeg veit. Går vel noe som dette: "The end, the end, the the the end."

Kreds til den som klarer å finne den.

Er det denne?

Skrevet

Nei, desverre:( Takk for svar

Kanskje det er LMFAO - Party rock anthem?

Tenkte på innlegget ditt da jeg hørte den på radion i bilene da jeg dro til jobb i dag :)

Skrevet

Noen som klarer å finne ut hva sangen i begynnelsen av denne videoen heter? = (

Anoushka Shankar and Karsh Kale - Slither

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...