Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Reklame for bleier, et par som står i en heis og kysser, så kommer det en stork gående i heisen. Hva heter sangen? Den gikk nettop på tv3.

 

Edit: den som er postet ovenfor.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Prøver å finne denne sangen som vises i klippet her, og litt uti. Eneste jeg finner med et søk etter Björk + Draumalandid er Valgeir Sigurðsson. Han har en sang med navnet Draumalandið men det er ikke denne sangen som spilles. Hvis noen vet hva den heter så VÆR SÅ SNILL å si i fra.

 

EDIT: Fant den etter en lang runde med google. Er Björk - Vökuró.

Endret av thadon
Lenke til kommentar

Leter etter en cover-versjon av denne 70-talls låten. Eller mulig det ikke er en cover heller, men refrenget(melodi) er veldig likt, men ikke helt. Kan vel være lagd på 90-tallet tenker jeg og mer "moderne" i stil

 

http://www.fitzsoul.co.uk/sounds/Javells_GoodbyeNothingToSay.mp3

[LØST] Hadde griseflaks å snublet over den jeg etterlyste. Bommet på årstallet dog da det viste seg å være fra samme tidsepoken.

 

http://www.youtube.com/watch?v=EnlmNd8kwGM

Lenke til kommentar

Hørte en sang igår. Husker ikke så mye av den.

 

Jeg innbiller meg at den het noe sånn som double decker chipmunks. Musikkvideoen handler om 2 personer som kler seg ut i chipmunk-kostyme og gjør masse tull: stikker av med gitaren til en som sitter i parken og spiller, m.m.

 

Anyone?

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er skrevet tidligere her, saa jeg tar sjansen. Noen som vet hva den sangen paa den nyeste VG-reklamen heter? Er en mann som mumler et eller annet. Gikk akkurat naa nettopp paa TV2. Var noen skiloepere som kom ut i fra en T-bane. Sangen hoeres veldig gammeldags ut, nesten som starten paa We No Speak Americano.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er skrevet tidligere her, saa jeg tar sjansen. Noen som vet hva den sangen paa den nyeste VG-reklamen heter? Er en mann som mumler et eller annet. Gikk akkurat naa nettopp paa TV2. Var noen skiloepere som kom ut i fra en T-bane. Sangen hoeres veldig gammeldags ut, nesten som starten paa We No Speak Americano.

Nå har ikke jeg sett reklamen, men starten på Peggy Lee - Why Don't You Do Right kan minne litt om starten på We No Speak Americano.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...