Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte nylig en sang med "Just to see your picture". Mer husker jeg ikke, var en litt sånn fin pop sang tror jeg. Any ideas?

Kan det være denne? Fant ikke bedre video.

 

http://www.youtube.com/watch?v=0VSgt4lT3t8&feature=related

 

Det stemmer. Takker! :) :)

Endret av Montana298
Lenke til kommentar

Ah, min 10 årig leting etter en sang er endelig over!

 

For ca 10 år siden hørte jeg en sang på radioen som hadde noe med "save" "world" i teksten, og letet febrilsk etter en sang med dette i lyrikken, men fant den aldri. Jeg har så klart ikke letet etter den konstant, og har ikke kommet på å lete etter den så lenge jeg har vært medlem her. Noe jeg burde ha gjort :p

 

Jeg har med jevne mellomrom blitt påminnet om sangen, og har prøvd å google ett eller annet, uten hell.

 

Her om dagen så jeg en episode fra Sopranos, og der hadde de sangen. Jeg visste det med en gang at det var denne sangen jeg har lett etter.

 

Sangen var: Eurythmics - I saved the world Today. :) skikkelig nostalgi å høre den igjen etter 10 år!

Lenke til kommentar

Ah, min 10 årig leting etter en sang er endelig over!

 

For ca 10 år siden hørte jeg en sang på radioen som hadde noe med "save" "world" i teksten, og letet febrilsk etter en sang med dette i lyrikken, men fant den aldri. Jeg har så klart ikke letet etter den konstant, og har ikke kommet på å lete etter den så lenge jeg har vært medlem her. Noe jeg burde ha gjort :p

 

Jeg har med jevne mellomrom blitt påminnet om sangen, og har prøvd å google ett eller annet, uten hell.

 

Her om dagen så jeg en episode fra Sopranos, og der hadde de sangen. Jeg visste det med en gang at det var denne sangen jeg har lett etter.

 

Sangen var: Eurythmics - I saved the world Today. :) skikkelig nostalgi å høre den igjen etter 10 år!

 

Jeg har faktisk hatt det noe av samme, men selvpåført. Gikk med en sang i hodet i 6 år, kunne synge hele første vers med riktig tekst, men greide ikke å huske overgangen videre til refrenget og hva sangen het. Jeg bestemte meg for at jeg uansett ikke skulle google den (det hadde jo vært null problem siden jeg hadde masse tekst) eller få hjelp (samboeren min kjente igjen sangen og kunne sagt det til meg, men jeg ba henne ikke gjøre det). Eneste muligheten var å komme på hvilken sang det var eller høre den tilfeldig på radio. For 1 mnd siden kom den på radio og jeg ble endelig "satt fri".

 

Hvis noen vil prøve det samme uten å google, her er teksten jeg hadde:

 

Everybody wants you

Everybody wants your love

But I just want to make you mine, oh mine

 

(det var det jeg husket, siste linje er egentlig I'd just like to make you mine all night)

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å finne ut av en rocke låt som går sånn her:

 

...On,On, On,..And I say..ehey ehy ehyy Do you kiss on the first date......(Gitar),.. ..Ehey ehy ehyy Do you kiss on the first date....(Gitar)..ehey ehy ehyy Do you kiss on the first date...

 

Hvem har denne??

Endret av chris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Viasat 4 sender en reklame der de reklamerer for viasat OnDemand pakken sin. Er Champions league eller noe i den dur. De spiller hvertfall en soft rocke låt i bakgrunnen som virker å bare være instrumental. Noen som har peiling på hvilken låt dette er? Har prøvd alt mulig. Er ikkenoe på hjemmesiden demmers heller.

Lenke til kommentar

Hei og hopp!

 

Har et spørsmål angående en sang jeg husker jeg spilte for noen år siden.

 

Jeg TROR det er Limp Bizkit som har den. Men finner den ikke på spotify. Den er veldig rolig. I hvertfall slutten av den. Ikke snakk om Behind blue Eyes eller It will be OK. Litt lite å gå etter. Jeg er 95 % sikker på at det er LB, men kan hende det er et annet band...

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang som er gammel, den er fra slutten av 1999 eller begynnelsen av 2000 +/- på begge. Jeg husker ikke så mye av sangen unntatt at det var folk som "lallet" melodien (lalalalala osv) og at det var en kvinne som sang "sexy lady, you drive me crazy". husker ikke mer av sangen og vil gjerne vite hvem det var. Noen som vet ? x)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...