Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Min tur til å spørre her.

 

Melodien jeg er ute etter er en ren instrumental, spilles typisk på P4, radio norge.

 

Det ligger en rolig beat i bakgrunnen, litt synth oppå. Derretter går stort sett melodien frem og tilbake mellom en gitar som spiller noe og en saksofon som svarer, av og til det samme, av og til en annen melodilinje.

 

Hele greien begynner ganske rolig, tar seg litt opp etterhvert, men er egentlig, imho, ganske kjedelig tvers igjennom.

 

 

Er ganske sikker på at artisten er et personnavn, ikke et band. Typen "Michael Grant" eller noe slikt ganske vanlig.

Jeg er også ute etter den samme instrumentalen, tror jeg da. :)

 

Jeg har spilt inn en del av det gitaren spiller, så får jeg håpe at noen kjenner igjen melodien.

 

Jupp - that's the one. Kunne godt nynnet, spilt elelr plystret noe selv, men dårlig med mikrofoner i omløp her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg et på utkikk etter en sang. Den setningen jeg husker er "vi bor i skandinavia", først synger en norsk man, svensk, dansk og noen flere(?) hvis jeg ikke husker feil, blir den samme teksten gjentat, bare på de forskjellige språkene.

 

Han danske husker jeg var ganske vanskelig å forstå hva sa. Den er veldig gammel, men hadde vært kult hvis noen husker den og navnet:)

Lenke til kommentar

Jeg hørte en sang på en butikk i dag, norsk rock der vokalisten sang blant annet:

 

liker ikke tanken på at livet går forbi meg

 

og

 

ler til jeg griner, griner til jeg ler

 

Generelt handlet teksten om en fyr som gikk uten ærend, fort rundt i en by. Hva heter den?

Lenke til kommentar

Leter etter en sang som har veldig lik intro som denne. Snakker kun om de første 6 sekundene med en slags vibrerende synth-lyd.

 

Sangen jeg vil fram til tror jeg er ganske ny, muligens noe kommersiell hiphop. Tror dette skal være ganske lett, har bare helt jernteppe nå tydeligvis. Noen som kan hjelpe meg?

Tenker med en gangn Flo Rida med club can't handle me

http://www.youtube.com/watch?v=SgM3r8xKfGE

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Leter etter en sang som har veldig lik intro som denne. Snakker kun om de første 6 sekundene med en slags vibrerende synth-lyd.

 

Sangen jeg vil fram til tror jeg er ganske ny, muligens noe kommersiell hiphop. Tror dette skal være ganske lett, har bare helt jernteppe nå tydeligvis. Noen som kan hjelpe meg?

Tenker med en gangn Flo Rida med club can't handle me

Takk for svaret, men det var feil. Var Usher - Love In This Club jeg tenkte på :)
Lenke til kommentar

Leter etter en pop/hiphop sang som er mellom 2010-2011.. Det eneste jeg husker er "So hiiiiigh so hiiiggh" eller noe sånt.

Det er ihvertfall ganske mye bass. Det er gutt som rapper, og en dame/kor som sier so hiiigh soo hiigh" Bassen går vekk når hu dama/koret synger

 

 

anyone knoows?

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...