Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en sang jeg har hørt noen ganger for ikke så veldig lenge siden, men kom nok før jul en gang. Det er en dame som synger og det eneste jeg husker er at hu sier love 3 ganger i refrenget. Men hu sier ikke bare love, hu sier ordet liksom Løåv

 

Takk

Denne? :p

Lenke til kommentar

 

Hva heter denne sangen??

 

noen?

 

im damm sure its audiomachine who did the sound track !!

 

it sound like 2 of there songs (Guardians At The Gate and Akkadian Empire)

 

Perfect choice of song and amazing video montage !!!

 

Du kan jo sjekke ut de to først.

 

ingen av de desverre. har saumfart hele den kommentarlista.

Lenke til kommentar

Hei! Prøver å spore opp en musikkvideo fra 90-tallet/tidlig 2000-tallet. Den gikk ut på at det var en gutt og ei dame (moren) hvor moren ble forvandlet til et monster/zombie og løpte etter ungen. Det er også noen som snubler i en rot fra et tre hvis jeg husker riktig. Musikkvideoen er også preget med mye farger, litt sånn "katten i hatten" tema hvis dere skjønner. Takk på forhånd.

Lenke til kommentar

Hei! Prøver å spore opp en musikkvideo fra 90-tallet/tidlig 2000-tallet. Den gikk ut på at det var en gutt og ei dame (moren) hvor moren ble forvandlet til et monster/zombie og løpte etter ungen. Det er også noen som snubler i en rot fra et tre hvis jeg husker riktig. Musikkvideoen er også preget med mye farger, litt sånn "katten i hatten" tema hvis dere skjønner. Takk på forhånd.

 

http://www.youtube.com/watch?v=1CdkUaK6KsM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...