Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okey nå leter jeg etter en remix- version, tror jeg, av sangen til Samantha Fox - Touch me. Tror remixen er fra det senere 90- tallet. Hovedsakelig en kvinne som synger men innimellom er det en dyp manne- stemme.

Skrevet

Har navnet på en sang, men er så mange andre sanger som heter det samme så håper noen kan hjelpe meg her :p Sangen heter Superman og begynner rolig med noe gitarspilling og forsetter med det en stund ut i sangen og så kommer det en skikkelig bass ikke sånn dunk dunk, men mer sånn som holder den gående i ett, vis jeg husker riktig :p

Skrevet

Har navnet på en sang, men er så mange andre sanger som heter det samme så håper noen kan hjelpe meg her :p Sangen heter Superman og begynner rolig med noe gitarspilling og forsetter med det en stund ut i sangen og så kommer det en skikkelig bass ikke sånn dunk dunk, men mer sånn som holder den gående i ett, vis jeg husker riktig :p

http://open.spotify.com/search/superman

Den er trolig der ;)

Skrevet

Kjørte den gjennom TrackID og fikk frem dette:

Artist: Marian Vach; Oliver Dohnanyi: Slovak Radio Symphony Orchestra, Slovak Philharmonic Chorus

Sang: Verdi: Il Trovatore - Vedi Le Fosche Notturne

Haha :!:

Skrevet

Kjørte den gjennom TrackID og fikk frem dette:

Artist: Marian Vach; Oliver Dohnanyi: Slovak Radio Symphony Orchestra, Slovak Philharmonic Chorus

Sang: Verdi: Il Trovatore - Vedi Le Fosche Notturne

Haha laugh.gif

Haha :-p

Takk for hjelpen :-)

Skrevet

denne?

Skrevet (endret)

Jeg prøver meg med denne, selv om det er piano og ikke gitar i begynnelsen.

Endret av Lemon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...