Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk meg en god latter av denne, men hva heter sangen...?

Originalen er "O Fortuna" (av Carl Orff).

Hvilken remix det er aner jeg ikke, kanskje "Da Bootleggers - O Fortuna", eller "Apotheosis - O Fortuna" :shrug:

Skrevet

Leter etter en sang hvor jeg trodde de sang noe slikt; "I fell into, the great fire" hvor de siste ordene synges med rar stemme. Dette er sannsynligvis feil tekst fordi jeg ikke finner noe liknende på lyrics-søk. Ganske sikker på at CCR har en versjon av denne låta.

Skrevet (endret)
Bump:

Det var da utrolig dårlig lyd på den innspillingen der. Får ikke med meg teksten en gang... :wee:

Men Madcon har ikke så mange sanger, og siden det er en fremført på X-Factor går jeg ut ifra at den er populær. Derfor kan jeg anbefale deg å lytte raskt gjennom sangene deres på Spotify for å se om det er noe du drar kjensel på eller liker. :)

Endret av LockBreaker
Skrevet

Hva heter sangen i Viasat HD reklamen hvor han taler på stortinget til en forsamling om at ordet "HD" får ny betydning med Viasat, King kong kommer hoppende fra rådhuset i Oslo og Batman står på en høy byggning et sted i Oslo. Har sett reklamen ganske mye i det siste og spesielt da på Viasat4. Høres ut som en "Theme" sang som godt kunne har vært fra Hans Zimmer. Finner den ingen steder, vanskelig å google den siden det ikke er noe tekst i den heller. Reklamen har gått på TV i det siste siden starten av Desember vil jeg tippe.

Skrevet (endret)

Takk for tipset, men ette er soundtracket til Clash of the titans fra 1981. Jeg er ute etter soundtrack til filmen som kommer til neste år.

Kan jo godt hende at soundtrack ikke er utgitt selfølgelig.

Endret av Parashurama
Skrevet

Denne leter jeg også etter. Har sett traileren et utall ganger bare pga. sangen. Det virker som en slags spesialversjon av The Used - The Bird and the Worm, uten vokaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...