Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva heter sangen i Viasat HD reklamen hvor han taler på stortinget til en forsamling om at ordet "HD" får ny betydning med Viasat, King kong kommer hoppende fra rådhuset i Oslo og Batman står på en høy byggning et sted i Oslo. Har sett reklamen ganske mye i det siste og spesielt da på Viasat4. Høres ut som en "Theme" sang som godt kunne har vært fra Hans Zimmer. Finner den ingen steder, vanskelig å google den siden det ikke er noe tekst i den heller. Reklamen har gått på TV i det siste siden starten av Desember vil jeg tippe.

Lenke til kommentar

Nokon som veit kva sangen som var avslutningsvis i episoden av Grey's Anatomy i dag var? Ballade, ein mann som syng, noko av teksten kan ha vore "Did you ever rhyme a word", eller det kan ha vore noko heilt anna. Det var det einaste eg fekk med meg, i tillegg til ein god del nynning. På førehand takk!

Endret av darling
Lenke til kommentar

, vous pouvez FRANÇAIS? [/ size] [/ color]

 

Je ne m'attends pas un de vous reconnaître cette chanson, qui a été envoyée le Ønskekonserten fois søttitallet.

Mais, si vous pouvez français, faites-moi une faveur et télécharger le fichier et l'écouter.

 

Essayez d'écrire sur ce qu'il chante, de sorte qu'il est possible de Google. Ou essayer d'épeler le nom de l'artiste, DJ qui a réellement dit à la fin.

 

La différence entre le français écrit et parlé français est grande, donc je ne suis pas en mesure de préciser ce que j'entends dans cette chanson. Un parlant français pourrait aider beaucoup.

 

Merci.

 

[url = "http://www.yousendit.com/download/MVNkWWVpOC9LVlhIRGc9PQ"] http://www.yousendit.com/download/MVNkWWVpOC9LVlhIRGc9PQ [/ url]

[/ Quote]

Lenke til kommentar

Hei.

 

Det gjelder en musikkvideo fra 1996-2003 ca, men ikke sikker

Sangen er rock, litt sånn dyster stemning, og minner kanskje litt om Bloodhound Gang - Fire water burn, i oppbygging og stil (bortsett fra scratching og effekter.) Dvs, litt sånn rolig først, mens refrenget er hard-rock-aktig

 

Videoen foregår på en amerikansk fotballbane, Det REGNER og det spilles kamp, og det er cheerleadere som hopper og heier i regnet og. Muligens i saktefilm. Tror "storyen" er litt sånn "high-school football hero"-aktig

 

Innbiller meg sangen også handler om dette, og heter muuuligens noe med hero, eller loser, men er igjen ikke sikker..

 

Artisten har mørkt hår.

 

Nøkkelord: regn, dystert, amerikansk fotball, cheerleaders, "heltete", high school.

 

Ikke mye å gå etter, men det er desverre bare dette jeg husker.

 

Hva heter sangen/artisten?

 

 

 

Anyone?

Lenke til kommentar
Hei.

 

Det gjelder en musikkvideo fra 1996-2003 ca, men ikke sikker

Sangen er rock, litt sånn dyster stemning, og minner kanskje litt om Bloodhound Gang - Fire water burn, i oppbygging og stil (bortsett fra scratching og effekter.) Dvs, litt sånn rolig først, mens refrenget er hard-rock-aktig

 

Videoen foregår på en amerikansk fotballbane, Det REGNER og det spilles kamp, og det er cheerleadere som hopper og heier i regnet og. Muligens i saktefilm. Tror "storyen" er litt sånn "high-school football hero"-aktig

 

Innbiller meg sangen også handler om dette, og heter muuuligens noe med hero, eller loser, men er igjen ikke sikker..

 

Artisten har mørkt hår.

 

Nøkkelord: regn, dystert, amerikansk fotball, cheerleaders, "heltete", high school.

 

Ikke mye å gå etter, men det er desverre bare dette jeg husker.

 

Hva heter sangen/artisten?

 

 

 

Anyone?

 

 

Haha, ok jeg kom på den av meg selv nå, herlig. Men bomma litt i beskrivelsen ser jeg hehe.

 

 

Nada Surf - Popular, het sangen, og det regnet ikke, og det foregikk ikke kamp.. men resten stemte bra

Lenke til kommentar

Tipper det er flere opp igjennom tidene som har spurt etter denne sangen, men jeg klarer ikke å finne det i tidligere innlegg.

Sangen er hentet fra en film, hvor det er menn/gutter som springer på en strand i begynnelsen av en film. Veldig kjent sang, men jeg klarer bare ikke å huske hva den heter.

Edit: Fant ut at den het Chariots of fire, laget av Vangelis. Filmen har det samme navnet som tittelen på sangen, hvis noen lurte.

Endret av cake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...