Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei!

 

 

trenger litt hjelp, hørte på en sang i klassen isted som jeg syntes var tøff, den var litt sånn her: "I will wait here.... for you...." det er en dame som synger akkurat det, det er liksom, I will wait here og så en liten pause, og så kommer for you.

 

håper dere kan hjelpe, den er utrolig bra

Lenke til kommentar

Hørte en sang her om dagen som jeg ikke klarer å finne igjen, er en slags pop-julesang, litt techno inni der også... en del av lyrikken går slik: (lys, litt tilgjort stemme) "If Frosty the snowman came alive... that would be freaky(Freaky)" er ikke sikker på om det er slik teksten var, men sangen var såpass spesiell at de som har hørt den forhåpentligvis vil kjenne den igjen:P

Lenke til kommentar

Leter etter en sang, har ekstremt lite å gå på, men håper noen kan hjelpe!

 

Den var rimelig hit sent på 90 tallet, typ synth/pop/rock om jeg ikke husker feil! I musikkvideoen står et band i noe som ligner en bakgård i et leielighetskompleks og spiller.. Husker sterke farger, og noe litt psykadelisk over det hele.. rimleig sikker på at låta handlet om drugs i en eller annen form!!

 

Hjælp noen?

Lenke til kommentar
Leter etter en sang, har ekstremt lite å gå på, men håper noen kan hjelpe!

 

Den var rimelig hit sent på 90 tallet, typ synth/pop/rock om jeg ikke husker feil! I musikkvideoen står et band i noe som ligner en bakgård i et leielighetskompleks og spiller.. Husker sterke farger, og noe litt psykadelisk over det hele.. rimleig sikker på at låta handlet om drugs i en eller annen form!!

 

Hjælp noen?

 

Tu tu tu tu tu tudu!

Good times, russetid.

 

Lenke til kommentar
Leter etter en sang, har ekstremt lite å gå på, men håper noen kan hjelpe!

 

Den var rimelig hit sent på 90 tallet, typ synth/pop/rock om jeg ikke husker feil! I musikkvideoen står et band i noe som ligner en bakgård i et leielighetskompleks og spiller.. Husker sterke farger, og noe litt psykadelisk over det hele.. rimleig sikker på at låta handlet om drugs i en eller annen form!!

 

Hjælp noen?

 

Tu tu tu tu tu tudu!

Good times, russetid.

 

 

Lifesaver!!!! Mange takk!

Lenke til kommentar
Hørte en sang her om dagen som jeg ikke klarer å finne igjen, er en slags pop-julesang, litt techno inni der også... en del av lyrikken går slik: (lys, litt tilgjort stemme) "If Frosty the snowman came alive... that would be freaky(Freaky)" er ikke sikker på om det er slik teksten var, men sangen var såpass spesiell at de som har hørt den forhåpentligvis vil kjenne den igjen:P

Tror jeg lurer på det samme faktisk. Ingen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...