Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, husker ikke hvordan sangen gikk men er ganske sikker på at det er rap / hiphop.

Musikkvideo er det en del (5-6?) jenter som "ass-shaker" i en leilighet, "afroamerikaneren" som synger er en voodoo butikk og kjøper noe - ender opp med at han blir superstor. Sånn, på størrelse med bygningen. Noen som vet hva jeg mener? x}

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hva sangen som spiller på reklamen til robinsonekspidisjonen heter? Gjerne artist også.

Vet jeg har hørt den før et sted. Irriterer meg grønn over det...

Skrevet

Hei. Er det noen som vet hva albumet og sangen til Kim Hiorthøy heter hvor det er en melodi som spiller, også kommer det en sånn kvinnestemme som sier "Det er morgen."?

Skrevet

Jeg lurer meg grønn på hva denne sangen heter..

Jeg vet hvordan den går, derfor har jeg laget en "cover"-versjon i et musikkprogram.

Kjenner noen den?

(last ned attachment)

what.mp3

Skrevet

enkelte telefoner har en funksjon som kjenner igjen sanger og sier hvilken sang det er. jeg har ikke en slik telefon, men hvis noen har det eller kanskje du, er det verdt et forsøk.

Skrevet

den funksjonen krever en eksakt duplikat av originalversjonen pga den analyserer lydkurver for å kjenne igjen sangen. Min cover har neppe nøyaktiv lik lydkurve :p

Gjest medlem105786
Skrevet
I alle reklamepausene til TV3 spilles nå reklamen for NCIS. I bakgrunnen spilles en ganske kul sang. Det er en "elektronika"-sang med relativt høy BPM, men ingen tekst. Minner meg litt om Crystal Method eller lignende. Om du ser reklamen og vet hvilken sang og artist det er, så hadde jeg satt pris på pris på tips :)

mener du denne?:

Skrevet
Noen som vet hva åpningssangen på kveldens episode av csi miami heter?

Jeg fikk desverre ikke sett kveldens episode, men jeg tror det er snakk om episoden "Won't get fueled again". (Wiki, IMDB, TV.com).

IMDB lister én sang:

"Paris Is Burning (Alex Gopher Remix)"

Performed by Ladyhawke

Om det ikke er den kan du prøve å søke på episodenavnet :)

Skrevet
Mannlig artist. I refrenget på sangen synger han: "ooooh this place is on fire". Jeg rimelig sikker på at det er det han synger men jeg finner ingenting på "this place is on fire lyrics" googlesøk så kansje det er noe anderledes.

sex on fire

Skrevet
Noen som vet hva sangen som spiller på reklamen til robinsonekspidisjonen heter? Gjerne artist også.

Vet jeg har hørt den før et sted. Irriterer meg grønn over det...

Bumper denne litt. Noen som vet hva den heter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...