Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg er på jakt etter en musikkvideo eg såg ute i går. Eg husker ikke om det var noen synging på selve låten, men selve musikkstilen var techno, muligens remixet. Selve musikkvideoen gikk ut på et dataspill med en flyvende rakett/fly/bil som fanget fargekuber.

 

Any takers?

 

Fant den her: YouTube

Lenke til kommentar

Leter etter en sang her, lite og gå etter, ettersom jeg hørte den på radioen og ikke er sikker på hvilken kanal den gikk på.

 

Følgende kan sies om sangen.

 

- Norsk dame stemme.

- Mesteparten av sangen er melodi, lite synging.

- Melodien i sangen var det dominerende, vokalen var kort og begrenset så det var tydlig at melodien var i fokus.

- Rolig, melodiøs sang, noe i samme sjanger som Enya.

- Vil tippe at sangen er fra 80/90 tallet en gang så er nok neppe noe nytt det er snakk om.

 

Vet det er lite og gå etter, men falt for sangen.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Hvis du husker hvilken radiokanal og omtrent når du hørte den, er det jo alltids mulig å sjekke spillelister.

 

Det er det jeg ikke gjør, husker når sånn ca den ble spilt, men ettersom det var noen pils med i bilde så klarer jeg ikke og huske hvilken kanal. Hvor finner jeg disse listene?

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som var på reklame, det var reklame for bleiemerket Pampers

Den går slik "I do anything for you my baby, I will make sure everything is alright .... "

Tro meg eg har Googla det :D

 

Takk

Google forteller meg at orginalen er Bobby Vee - Take Good Care of My Baby. Men jeg ser at det ikke er denne versjonen som er brukt i reklamen, så du kan undersøke coverversjonene som er nevnt her: http://en.wikipedia.org/wiki/Take_Good_Care_of_My_Baby

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Leter etter en sang her, lite og gå etter, ettersom jeg hørte den på radioen og ikke er sikker på hvilken kanal den gikk på.

 

Følgende kan sies om sangen.

 

- Norsk dame stemme.

- Mesteparten av sangen er melodi, lite synging.

- Melodien i sangen var det dominerende, vokalen var kort og begrenset så det var tydlig at melodien var i fokus.

- Rolig, melodiøs sang, noe i samme sjanger som Enya.

- Vil tippe at sangen er fra 80/90 tallet en gang så er nok neppe noe nytt det er snakk om.

 

Vet det er lite og gå etter, men falt for sangen.

 

Takk.

 

Longshot, men er ikke Secret Garden - Nocturne?

Lenke til kommentar

Er ute etter artist/sangtittel på et par låter som jeg tror er av samme artist...

 

Den ene har følgende strofe i refrenget "These are the days (eller ways) of my two colored face, I've been running etc"

 

Den andre har følgende strofe i refrenget "Am I the only etellerannet along this highway"

 

De er begge ganske rolige og jeg har hørt begge på radio norge den siste tida...

Er ikke så mye å gå etter, men hadde vært knall hvis noen visste det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...