Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arrgh, hva heter den sangen fra 90 tallet tror jeg hvor de spiller på oljetønner i musikkvideoen? Gruppa spiller vel for så vidt på sånne trommer i de fleste sangene sine..veldig populær sang hele sangen består av denne melodien på disse trommene. arrgh jeg har det på tunga :(

Endret av timb
Lenke til kommentar

Hei. Etter at jeg bodde i Italia i over 4 år fikk jeg med meg mye dårlig og bra musikk. Den beste jeg hørte er nemmelig sangen jeg har glemt som jeg lurer på om noen kunne funnet. Noe av teksten går som noe sånnt: Acrobato Solo Solo

og han synger overbevisende nok på Italiensk;)

 

Coveret er Sort og Rødt hvis noen får info av det :)

 

 

TAKK!

Lenke til kommentar
Litt akutt hjelp nå før jeg går ut.

 

Lurer på hva sangen i bakgrunnen til tennis reklamen på Viasat4 heter. Noe som "aoaoa, say that I want it, aoaoa, say that I need it". Er en rockesang, relativt kjent, har hørt den før et par ganger.

 

Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Eg er på jakt etter en musikkvideo eg såg ute i går. Eg husker ikke om det var noen synging på selve låten, men selve musikkstilen var techno, muligens remixet. Selve musikkvideoen gikk ut på et dataspill med en flyvende rakett/fly/bil som fanget fargekuber.

 

Any takers?

Lenke til kommentar

Hei! Jeg hørte en sang her for noen dager siden, men klarer ikke å finne ut hva den heter:-/

 

Jeg husker ikke så mye i fra sangen bortsett fra at den går noe ala dette : Its just too late, too late. Eller noe.

 

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...