Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva denne sangen heter?

 

http://dump.no/files/a8f18bb9b85a/Opptak_%282%29.amr

 

Har leita som en helt nå :(

BUMP!

 

Må spilles av i feks VLC-player eller quicktime :)

Prøver igjen jeg.

 

Jeg ser ikke bort fra at det hjelper å legge ut et filformat som de fleste kan kjøre.

Helt novise på PC er jeg ikke, men .amr har jeg ikke vært borti før og ukjente filformater lagrer jeg ikke uten videre.

 

Sam

 

Tok tipset ditt jeg!

 

Nå er den her i Mp3:

 

http://dump.no/files/dcfe295be2a0/Opptak_%282%29.mp3

 

Noen som vet hva denne sangen heter? Hører den etter noen sekunder.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Søker navn på en sang jeg hørte mye i russetiden. Det er en dace-remake av en 80-tallsklassiker som har en nokså fengende saksofonmelodi som går igjen. Det er ikke Infinity.

denne?

 

 

Orginalen er faktisk fra 70-tallet (78), men sounden er 80-talls, både på orginalen og den du linket til.

Lenke til kommentar
Dette var visst en unyttig tråd. jeg er sikker på at noen vet om den sangen der de blandt annet synger "pape full of rain".

 

Ingen som vet? F*** ta! jeg er sikker på at noen vet!

Sikker på at det ikke er Purple Rain du mener? Isåfall, Prince - Purple Rain

 

Nei, nei det er en dame som synger. Hværtfall i den versonen jeg tenker på. Ganske rocka låt egentlig.

Lenke til kommentar
Dette var visst en unyttig tråd. jeg er sikker på at noen vet om den sangen der de blandt annet synger "pape full of rain".
Ingen som vet? F*** ta! jeg er sikker på at noen vet!

Sikker på at det ikke er Purple Rain du mener? Isåfall, Prince - Purple Rain

Nei, nei det er en dame som synger. Hværtfall i den versonen jeg tenker på. Ganske rocka låt egentlig.

 

og det er alt av teksten du har fått med deg, eller husker.

 

Sam

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har i grunn to spørsmål;

 

Det første jeg lurer på er hvilken sang som er å høre i slutten av denne videoen (begynner rundt 1:45:

 

Det andre jeg lurer på er hva sangen i Finish sin siste TV-reklame heter. Denne kan ses her:

http://www.finishinfo.no/finish-max-in-one.php

 

Håper det er noen som kan hjelpe!

 

Fant etter langt om lenge sangen fra Finish-reklamen, nemlig Gotan Project - Epoca. Noen som kan hjelpe meg med det sangen fra videoen beskrevet ovenfor?

Lenke til kommentar
Vet noen artist/tittel på låta i Libresse-reklamen som går for tiden? Det er den med de glade damene. På forhånd takk! :)

 

 

Lurer på om det er Shout du mener :) tror den er i en reklamen med masse glade damer. Så da bruker jeg anledningen til å linke min favorittgruppe i samme slengen :p

 

(Spol til 5:50)

 

Orginalen er vel av Isley Brothers tror jeg.

Lenke til kommentar
Dette var visst en unyttig tråd. jeg er sikker på at noen vet om den sangen der de blandt annet synger "pape full of rain".

 

Ingen som vet? F*** ta! jeg er sikker på at noen vet!

"Pape" er ikke et ord. Er du sikker på at det er slik teksten er?

 

Helt sikker. Pape er en kvinnelig pave. "pape full of rain" er et utenlandsk utrykk.

Lenke til kommentar

Jeg har antagelig for lite informasjon til at noen kan finne denne, men jeg gjør et forsøk.

 

Jeg leter etter en pop-sang fra slutten av 90-tallet/begynnelsen av 00-tallet. Dvs. mellom 99-03, høyst sannsynlig. Om jeg husker rett, så var den en gjenganger på radio omtrent samtidig med Kylie Minouges "Can't get you out of my head" Det var en typisk radiohit, sunget av èn mann. Tittelen har enten ordet cycle, circle eller ring i seg, og refrenget (om jeg husker riktig) omhandlet at han og kjæresten hadde gått "full circle", selv om jeg ikke husker hva det egentlig betyr eller om "full circle" ble sunget i teksten. Sangen er en typisk rolig pop-ballade.

 

Jeg vet dette er litt tynt med info, men håper noen likevel kan hjelpe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...