Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en sang og artist jeg gjerne skulle hatt navnet på. Låta ble spilt en del på radio rett før påske. Er en dame som synger nesten som Amy Whinehouse og har et komp som minner veldig om en av hennes låter. Trodde faktisk først det var en ny låt av henne. Noen som har peiling på hvilken låt/artist dette er?

Lenke til kommentar
Er en sang og artist jeg gjerne skulle hatt navnet på. Låta ble spilt en del på radio rett før påske. Er en dame som synger nesten som Amy Whinehouse og har et komp som minner veldig om en av hennes låter. Trodde faktisk først det var en ny låt av henne. Noen som har peiling på hvilken låt/artist dette er?

 

Hmm, tenker med en gang på Mercy - Duffy.

Lenke til kommentar
Er en sang og artist jeg gjerne skulle hatt navnet på. Låta ble spilt en del på radio rett før påske. Er en dame som synger nesten som Amy Whinehouse og har et komp som minner veldig om en av hennes låter. Trodde faktisk først det var en ny låt av henne. Noen som har peiling på hvilken låt/artist dette er?

 

Hmm, tenker med en gang på Mercy - Duffy.

 

Takk, takk! Nå er natta reddet her. Dama var jo skikkelig søt også. Var sikker på det var amy whinehouse jeg hørte på da jeg hørte henne. Får håpe dama kan synge live også da. Hadde vært artig å sett henne

Lenke til kommentar

Husker tilbake i 2006 at jeg hørte mye på en sang som het "Sprøytebussen 06", som jeg fikk av en random fyr på msn. Den var også oppe for nedlasting på russesidene i noen mnd.

 

Skulle gjerne ha funnet denne igjen, men verken google eller youtube ser ut til å være hjelpsomme. Om noen tilfeldigvis har den, hadde dere giddi å laste opp på megaupload eller noe?^^

 

Det jeg husker fra teksten er dette:

 

Berusa, forelska

Sprøytebuss 2006, dans i ring, dans i ring, dans i ring jeg kjenner ingenting

 

Faen den var jeg hekta på! :D

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Hvis det er noen som har sett reklamen for Mastodon - Crack the skye albumet på Viasat 4 og har peil på Mastodon.

Kan du da gi meg informasjon om hvilken låt som spilles i siste del av reklamen?

Jeg var en svipptur innom ei platesjappe for å sjekke ut Crack the skye da det virket interessant på reklamen.

Men jeg greide ikke å finne igjen det partiet som var på reklamen.

Lenke til kommentar
I filmen Death race bruker de en sang minst to ganger. Den ene gangen er på 1:39:10 og utover, når "Frankenstein står på biltaket"

Noen som vet hvilken det er? jeg skal prøve og finne filmen på youtube.

Hmm :p

 

 

Sjekka her? http://www.imdb.com/title/tt0452608/soundtrack

Det var ingen av de der, men fant klippet på youtube:http://www.youtube.com/watch?v=QwZxD7SQK8U&feature=related

6 minutter og utover.

Lenke til kommentar
noen som vet hvordan en finner ut hva slags sanger som er med i forskjellige tv-episoder inne på tv.com

 

ta f.eks denne scrubs episoden:

http://www.tv.com/my-heavy-meddle/episode/...results;title;2

 

kan noen forklare hvor jeg går inn for å finne lista med sanger som er i denne episoda? jeg har husket det før, men nå har jeg glemt det

 

# Trivia/Quotes - Featured Music:

 

Fant bare to sanger: "Talk Dirty to Me" by Poison "Have It All" by Jeremy Kay (Elliot helps J.D.)

Lenke til kommentar
noen som vet hvordan en finner ut hva slags sanger som er med i forskjellige tv-episoder inne på tv.com

 

ta f.eks denne scrubs episoden:

http://www.tv.com/my-heavy-meddle/episode/...results;title;2

 

kan noen forklare hvor jeg går inn for å finne lista med sanger som er i denne episoda? jeg har husket det før, men nå har jeg glemt det

 

Sann, nå har jeg tatt meg tid til å finne et nettsted som inneholder en oversikt over sanglåter fra scrubs sesong 1, 2, 3, 4, 5 og 6.

 

My heavy meddle er å finne i sesong 1, og har følgende tracklist:

 

"Talk Dirty To Me" by Poison. Album: 'Look What The Cat Dragged In'
"Have It All" by Jeremy Kay. Album: 'Jeremy Kay' & 'Music from Scrubs' Official Soundtrack
Lenke til kommentar
Hvis det er noen som har sett reklamen for Mastodon - Crack the skye albumet på Viasat 4 og har peil på Mastodon.

Kan du da gi meg informasjon om hvilken låt som spilles i siste del av reklamen?

Jeg var en svipptur innom ei platesjappe for å sjekke ut Crack the skye da det virket interessant på reklamen.

Men jeg greide ikke å finne igjen det partiet som var på reklamen.

 

Første sangen: Divinations (eller noe i den duren)

Mens to'ern heter Oblivion.

Lenke til kommentar

Leita ei stund nå etter en slags dance/techno/fest sang som jeg ikke finner å håper noen her kan hjelpe meg.

 

Noe av teksten synges på norsk, mens refrenget trur jeg, blir sunget på engelsk.

Refrenget går noe som det her "We're gonna party all night long .... ... We will see you there"

 

På forhånd tusen takk.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva sangen som ble spilt på starten i dagens episode av paradise hotel? "The sun is shining and welcome to another day in paradise" startet den med.. Er en dance sang, men er ganske usikker på om det er en "ordentlig" sang eller om den bare er laget til serien.

 

Her er link til episoden: http://www.tv3.no/content/blogcategory/129...p;videoid=21019

 

Tusen takk for svar! :)

Endret av Alwaa
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva sangen som ble spilt på starten i dagens episode av paradise hotel? "The sun is shining and welcome to another day in paradise" startet den med.. Er en dance sang, men er ganske usikker på om det er en "ordentlig" sang eller om den bare er laget til serien.

 

Her er link til episoden: http://www.tv3.no/content/blogcategory/129...p;videoid=21019

 

Tusen takk for svar! :)

 

Hei. Jeg lurer også noe jævelig hva den sangen heter^^ Har søkt stort sett over alt etter denne sangen, men uten hell.. Takk for svar på forhånd^^ Sangen starter iallefall på 1.25

Endret av Marern123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...