Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Er det noen her som hører på NRK P1? Ikke jeg :p Eller jeg gjorde det på hytta i påska, og da var det en typisk "hitlåt" som ble spilt. I teksten hørte jeg ordet "lovesong" og "romeo and juliet".. Jeg vet det er vanskelig å finne den sangen, da de ordene er ganske velbrukte i musikkverden. Men sangen ble spilt flere ganger i påsken, og jeg blir veldig glad om noen kan hjelpe meg! :D Takk.

 

Edit: mitt innlegg nummer 500!

 

Jeg fant den :)

Taylor Smith - Love Story

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Hørte en sang på NRK P3 idag, det er favoritten til en i Radioresepsjonen.

Gikk noe som :" If you wanna go, you go".

Ble brukt veldig mye "na na na na na na na na na" i sangen også.

 

Edit: Veldig Jason Mraz aktig.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
mulig noen har spørt før meg men , noen som vet hvilken sang som blir brukt i den nye ifa reklamen?

Visst jeg ikke tar helt feil så er det :

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324

Lurer på en sang som gikk på Radio Norge på Tirsdag rundt 10:30 tiden. Den er sintrumental, syykt chill, og det høres ut som det blir spillt Xylofon.

Lenke til kommentar

I has a kwesshün!!!

 

Jeg tror det var radio jeg hørte på, var en kvinnelig vokalist som jeg tror sang på nynorsk, refrenget handler om å skade noen xD

 

Kan MULIGENS ha vært:

Bli med å skade noen andre

Gøy å skade noen

Bli med å drep dem

 

noe sånt altså, håper på svar snart, har googlet opp og ned i mente, men nynorsktekster er ikke de som blir publisert på nettet med det første xD

Er forresten ganske sikker på at det ikke er Raga Rockers cover : )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324
Ja da har jeg igjen funnet en sang som jeg lurer på hva heter, på Paradise Hotel. Den er i episode 24, på ca 1.25. Teksten går sånn: Welcome, to another day in paradise. It feels so good, i close my eyes, another day in paradise.

http://www.youtube.com/watch?v=k2QC7H2VACI

håper noen gidder å sjekke den ut, og kanskj vet hva den heter.

Denne sangen har TV3 laget selv til programmet, og går kan ikke anskaffes :( Utrolig rå låt

Lenke til kommentar
Ja da har jeg igjen funnet en sang som jeg lurer på hva heter, på Paradise Hotel. Den er i episode 24, på ca 1.25. Teksten går sånn: Welcome, to another day in paradise. It feels so good, i close my eyes, another day in paradise.

http://www.youtube.com/watch?v=k2QC7H2VACI

håper noen gidder å sjekke den ut, og kanskj vet hva den heter.

Denne sangen har TV3 laget selv til programmet, og går kan ikke anskaffes :( Utrolig rå låt

 

Å, faen så teit. Jaja, takk for svar uansett.

Jepp, låta høres rå ut!

Lenke til kommentar

Russen tok helt av utafor her i går og fikk meg til og bli hekta på en låt.

 

Rimelig sikker på at det var Offspring. Ikke pretty fly for a white guy, men samme stilen. Typisk party/radio låt. Hørt den flere ganger før, men fått fullstendig jernteppe.

 

spana youtube, men finner ingenting..

 

Edit: Fant den :new_woot:

Original prankster :D Endret av Mekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...