Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Er nok ikke noe Coldplay nei. Hører ganske mye på dem og er 100% på at det ikke er en Coldplay sang.

 

 

Høres ut som Queen med Don't Stop me Now. Den har strofen "travel at the speed of light" og i tillegg var det likt når du plystret.

 

Ble litt sent svar dette, men har vært på hyttetur i helgen så har ikke hatt tilgang til internett. Det er korrekt sang det ja, fant det ut mens jeg var på hytteturen også, men takk for hjelpen uansett. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-98070

Fra filmen Meet the Parents (slekten er verst) med Ben Stiller og Robert De Niro:

hva heter sangen når Greg Focker kommer tilbake med katta etter at den hadde forsvunnet? Mener å huske det var en sånn dramatisk piano instrumental eler no (med slow mo effekter osv), en kjent melodi... hørte den sangen nå nylig, var bare så sikker på at det var der jeg hadde hørt den før :p Noen som har filmen som vet??

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva sangen som ble spilt på starten av torsdagens episode av paradise hotel? "The sun is shining and welcome to another day in paradise" startet den med.. Er en dance sang, men er ganske usikker på om det er en "ordentlig" sang eller om den bare er laget til serien.

 

Her er link til episoden: http://www.tv3.no/content/blogcategory/129...p;videoid=21019

 

Sangen starter på 1.25 ca..

 

Tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Bumper:

 

Leiter etter en dance sang...

 

Refrenget går noe slikt som:

 

You got to give (give give give) all night (oh oh oh), cos the party osv...

Det i parantes er då kor/backupsangere som synger...

Har såklart prøvd å google...får opp en sang av 5ive...det er IKKE den jeg leter etter :p

Lenke til kommentar

Hello. Hørte på vei hjem, kompani knutsen på P3. Da klokken var passert 15:14 (ikke helt sikker) hørte jeg en diggbar sang. Desverre har jeg lite info om den men dette er det jeg har: Sangen var Instrumental. Sjangeren var litt punk rock (Sammensatt av Datarock og Phoenix hørtes det utsom) det ble også spillt en slags electro piano i sangen.

 

Takk hvis noen kunne funnet den :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hørte tidligere enn reklame/trailer for filmen Yours Mine and Ours på TV 3. Lurte på om noen andre hørte den sammen reklamen å vet hvilken sang som ble brukt der? Relativt lett sang, med mye "nnananannananananana"

Er det denne: Kaiser Chiefs - Na Na Na Na Na

Eller denne:

 

Okei, jeg trenger sårt hjelp her.

 

Noen som vet hva sangen i denne filmen heter ?

 

 

Edit: Fant det ut, Band Of Horses - The Funeral

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Har fått en sang på hode som jeg absolutt bare må vite, dessverre vet jeg ikke noe av teksten men sangen begynner med akustisk gitar mens en fyr synger hey, hey passe mykt og litt lavt på en måte. Så begynnelsen av sangen går noe som det her tror jeg:

Gitar - Hey, hey, - Gitar.

Neil Young - My My, Hey Hey (Out of the Blue)?

Lenke til kommentar
Hello. Hørte på vei hjem, kompani knutsen på P3. Da klokken var passert 15:14 (ikke helt sikker) hørte jeg en diggbar sang. Desverre har jeg lite info om den men dette er det jeg har: Sangen var Instrumental. Sjangeren var litt punk rock (Sammensatt av Datarock og Phoenix hørtes det utsom) det ble også spillt en slags electro piano i sangen.

 

Takk hvis noen kunne funnet den :D

 

Vel, spillelistene til P3 finner du her.

Spillelistene til Kompani Knudsen finner du her. Oppdateres jevnlig, så om du ikke finner sangen i mellomtiden, kan du alltids følge med der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...