Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en sang som jeg alltid hørte på før, men som jeg nå ikke husker hva heter.. :p

I musikkvideoen er det forskjellige sexy damer som gjør akrobatiske kunster og gym, trening, osv.. Temaet er blått og det er noe rosa også.

Sangen synges av flere kvinnelige DJ-er e.l.

Tenker på Fragma - Tocas Miracle

 

http://www.youtube.com/watch?v=02s1Ta-PTAs

 

Det var ikke den.

I musikkvideoen jeg tenker på er alle fargene mer "baby"-aktige, det blåe er vel mer turkis tror jeg.

 

Men den sangen der har jeg hørt på radioen, og har lett etter den også. Takker! :D

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Lurer på en sang jeg kan beskrive veldig dårlig. Den er på P4's egne plate nå tror jeg.

Den begynner med litt rolig åpning i begynnelsen, med samme melodi som resten av sangen, men det er bare gitaren som spiller. Vokalisten synger 3-4 setningen før det braker løs, da synger de: "WHO-HOOOO"....(flere ganger) tror de presser inn noe som "I'm in the..." argh!!! Irriterer meg over at jeg ikke finner/kan denne sangen!!!

 

Jo det glemte jeg jo å si, den kan minde litt om denne:

http://www.youtube.com/watch?v=ClkVeEOUtnE...re=channel_page

 

Det er et "boyband" som spiller...kanskje 20-25 år alle sammen

 

EDIT nr2: Fant den...gjett hva jeg søkte på: "Whoohoo" :rofl:

http://www.youtube.com/watch?v=936oRZXcAsw

Det var den jeg skulle foreslå ;) Den er bra :p

Lenke til kommentar

Denne går vel under kategorien pop vel

 

Spilles på nrj ol. ganske ofte, burde være ganske lett.

 

Refrenget synges av en man med litt hes stemme, det går noe som hey hey hey hey all the way så husker jeg ikke mer. Hørt sangen maaange ganger men aldri fått snappet til meg navnet :p

Lenke til kommentar
Lurer på hvilken sang som spilles i Postbanken-reklamen som går på TV2 nå om dagene.

 

Prøvde å søke med ShazamID (som tar opp klipp og sjekker mot database, pleier å finne det meste), men ingen resultat. Tror da sangen er ganske kjent.

 

På forhånd takk! :)

 

Ingen som vet? Lurer på om refrenget inneholder noe som: "Sometimes the world ... around you ..."

Lenke til kommentar
Hoi, noen som kan hjelpe med å finne sangen som fro tiden går i bakgrunnen til reklamen for "hjelp, jeg er med i et japansk gameshow"?

 

Foo Fighters - Kung Fu Fighting?

 

Eller originalen av "Kung Fu fighting" med Carl Douglas?

 

nja, men det er en annen som spilles iblant, (på Tv3, glemte vel å nevne det). tror de bruker ihvertfall et par forskjellige. det er en som er litt mer "rocka" enn kung fu fighting..

 

Mener å huske å ha hørt "Alphaville - Big In Japan" i en av reklamene. Kan det være den?

Lenke til kommentar
Er det noen som veit hva et album heter? Dem har gjort gamle sanger litt mer med techno, rytme også videre.

 

Noen som veit det?

 

Det er en cd som het Replay eller noe som hadde klassikere sanger med techno også sånt.

 

Kan det være Replay Dance Mania? Ser de er kommet opp til plate 4...

Ellers så ser jeg at det finnes en plate som heter Trance Action-replay

Lenke til kommentar
Denne går vel under kategorien pop vel

 

Spilles på nrj ol. ganske ofte, burde være ganske lett.

 

Refrenget synges av en man med litt hes stemme, det går noe som hey hey hey hey all the way så husker jeg ikke mer. Hørt sangen maaange ganger men aldri fått snappet til meg navnet :p

 

 

Søkte på teksten på www.lirama.net og kom opp med denne: Enrique Iglesias - Can you hear me?

Lenke til kommentar
Lurer på hvilken sang som spilles i Postbanken-reklamen som går på TV2 nå om dagene.

 

Prøvde å søke med ShazamID (som tar opp klipp og sjekker mot database, pleier å finne det meste), men ingen resultat. Tror da sangen er ganske kjent.

 

På forhånd takk! :)

 

Ingen som vet? Lurer på om refrenget inneholder noe som: "Sometimes the world ... around you ..."

 

Fant det ut. Det var Popium - Silver lining

Lenke til kommentar
Det er en sang som jeg alltid hørte på før, men som jeg nå ikke husker hva heter.. :p

I musikkvideoen er det forskjellige sexy damer som gjør akrobatiske kunster og gym, trening, osv.. Temaet er blått og det er noe rosa også.

Sangen synges av flere kvinnelige DJ-er e.l.

Tenker på Fragma - Tocas Miracle

 

http://www.youtube.com/watch?v=02s1Ta-PTAs

 

Det var ikke den.

I musikkvideoen jeg tenker på er alle fargene mer "baby"-aktige, det blåe er vel mer turkis tror jeg.

 

Men den sangen der har jeg hørt på radioen, og har lett etter den også. Takker! :D

Den kanskje? Manson vs Princess superstar - Perfect Exeeder

Tror ikke det er orginalen, har en litt annen verson på Pcen her, men fant den ikke på youtube...

Endret av PartyLøven
Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg leter etter en sang som jeg hørte for noan dager siden. Husker bare litt av refrenget som var "Beggin' on my knees, baby". Jeg tror hvertfall det var dette. Noen som kan hjelpe meg?

 

Det høres da ut som Layla med Eric Clapton (Derek and the domnioes).

 

Her i en absolutt glimrende semiakustisk versjon med Mark Knopfler.

http://www.youtube.com/watch?v=kQVvF0AeRLI...=1&index=23

 

 

Evt "orginalen"

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Hørte en sang på p4 når jeg var på jobb i kassa... Uheldigvis kom det en kunde da de skulle si navnet på sangen.. Så den fikk jeg ikke med meg... Den synges av en kvinne.. og går noe slik::

 

I take it over now ..nnanaa nanaa

 

Om det er akkuratt de ordene er jeg usikker på.. Men er iallefall : I take it........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...