Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Trenger hjelp for å finne frem til en norsk artist som akkurat sang en sang på TVen her! Dessverre ikke TVen direkte før helt på slutten så kan ikke fortelle så mye mer enn at det var en kvinnlig vokalist på gitar, mann 1 på noe som så ut som mandolin og en siste mann på noe annet. Hun sang på norsk og jeg fikk litt portishead stemning her jeg satt. Siste setningen var "det ble ingenting" (tror jeg).

Noen som kan hjelpe?

 

Denne posten er også postet her (var kanskje litt kjapp her isted)

 

Takker!

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen i kondomeriet er?

Den med damen som ber festen under skru opp volumet.

 

Skulle ikke forundre meg om det var en Goldfrapp-sang?

 

Har kondomeriet en reklame til? :O Jeg har bare sett den der kjerringa kjører over feristen flere ganger og så bare ser du flesket på låra riste så inn i helvette :rofl:

Lenke til kommentar
Jeg har sett reklamen på TV3 for nye serier, eller serier som dukker opp igjen i nye sesonger, og noe av teksten er "The day in your life"-eller noe sånt.

 

Det er reklamefilmen hvor TV3 har lagt inn serienavnet i klipp fra seriene (Life, NCIS osv.)

 

Vet noen hvilken låt dette er?

Nå skal jeg ikke si det altfor sikkert, men jeg mener å ha skippet innom noe lignende nylig som hadde Green Day - Good Riddance (Time of Your Life) som lydspor, så det kan jo ha vært den.

Det er ikke den, men hørte den låta nettopp på Viasat 4 også, er veldig interessert i å finne ut av det jeg også.

 

Den kan beskrives som en episk, bra produsert (altså, høyt budsjett sannsynligvis) poplåt, kanskje med noen orkesterinstrumenter i bakgrunnen, og en mannlig vokalist. Kanskje kor i tillegg, men la ikke merke til det.

 

Det jeg husker av teksten er:

"Words have nothing to say with it

Smile, and do what you want

 

[etellerannet]all the days of your life"

 

Deretter så er det en del der vokalisten ikke synger med ord, men "ooo-o-ooo-o-oooo-oooo-oooo" i stedet. :p

 

Har prøvd å søke på teksten, men har ikke funnet den. Den forrige låta som jeg lurte på fra Viasat 4 sto navnet til låta på starten av reklamen, klarte ikke se det denne gangen, men hvis folk tenker på det neste gangen de ser den så kanskje de ser noe?

 

EDIT: Sendte mail til Viasat 4 nå og spurte om navnet.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...