Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte en latterlig sang i går som jeg ikke finner igjen.

 

Sangen het noe som Caccarani, Caccoroni, eller noe i den duren, men finner den ikke igjen når jeg søker på google eller youtube. Var noe utenlandsk vokal, arabisk eller noe.

 

Edit..:

:D :D :D

 

Jeg har gått glipp av noe.

Endret av MrVegard
Lenke til kommentar

Det er ikke den, men hørte den låta nettopp på Viasat 4 også, er veldig interessert i å finne ut av det jeg også.

 

Den kan beskrives som en episk, bra produsert (altså, høyt budsjett sannsynligvis) poplåt, kanskje med noen orkesterinstrumenter i bakgrunnen, og en mannlig vokalist. Kanskje kor i tillegg, men la ikke merke til det.

 

Det jeg husker av teksten er:

"Words have nothing to say with it

Smile, and do what you want

 

[etellerannet]all the days of your life"

 

Deretter så er det en del der vokalisten ikke synger med ord, men "ooo-o-ooo-o-oooo-oooo-oooo" i stedet. :p

 

Har prøvd å søke på teksten, men har ikke funnet den. Den forrige låta som jeg lurte på fra Viasat 4 sto navnet til låta på starten av reklamen, klarte ikke se det denne gangen, men hvis folk tenker på det neste gangen de ser den så kanskje de ser noe?

 

EDIT: Sendte mail til Viasat 4 nå og spurte om navnet.

 

Will Young - Grace???

Haha, det var den veitu! Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Det er en sang som jeg alltid hørte på før, men som jeg nå ikke husker hva heter.. :p

I musikkvideoen er det forskjellige sexy damer som gjør akrobatiske kunster og gym, trening, osv.. Temaet er blått og det er noe rosa også.

Sangen synges av flere kvinnelige DJ-er e.l.

Tenker på Fragma - Tocas Miracle

 

http://www.youtube.com/watch?v=02s1Ta-PTAs

 

Det var ikke den.

I musikkvideoen jeg tenker på er alle fargene mer "baby"-aktige, det blåe er vel mer turkis tror jeg.

 

Men den sangen der har jeg hørt på radioen, og har lett etter den også. Takker! :D

Den kanskje? Manson vs Princess superstar - Perfect Exeeder

Tror ikke det er orginalen, har en litt annen verson på Pcen her, men fant den ikke på youtube...

 

Yaay! Takk takk !! :D

Lenke til kommentar
Hva heter bakgrunnsmusikken? Ligner veldig på Coldplay, men fant ikke sangen i min samling.

 

Begynner 4:51 ut i episoden (husk at du kan bare trykke midt søkelinja på uten å vente på at filmen loader dit ;) )

 

http://www.youtube.com/watch?v=4Kvd4Fow4oc...feature=related

 

De har fjernet klippet, legger til ny link: http://www.youtube.com/watch?v=JhjzOt0rVeM...feature=related

 

Musikken begynner 4:05 ut i episoden. Anyone?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvem som synger og hva sangen heter i den nye Renault-reklamen?

Den begynner litt ut i reklamen med at en mann synger "Oo oo oo oooo", og så synger han noe mer som jeg ikke får med meg.

Minner litt om beach boys eller noe i den duren. Den høres ut som den er fra 70-tallet, men skal ikke si det for sikkert. Renault-reklamen går på tv i disse dager, og begynner med at en mannestemme forteller om da man var ung. Den begynner med noe slikt; "husker du da du sa at alle jenter var dumme, og at du aldri ville skaffe deg mobiltelefon" eller noe lignende. Mens fortellerstemmen snakker kan man høre sangen i bakgrunnen. En mannestemme synger "Da da da da", og når han er ferdig å fortelle begynner mannestemmen å synge "Ooo oo oo oo ooo" eller noe lignende.

Endret av prekle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...