Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halla, hørte en sang på radioen sist uke som jeg syntes var fet, men di sa aldri nanet på den.

Sangen er på svensk og minner litt om indie/pop, den har ett fett gitarriff som går igjen sangen en del ganger.

Kan faktisk minne litt om en kjapp håkan hellstrøm sang;P

Litt vanskeli å forstå ut av dete mn hdde satt utroli pris på om noen hadde vist va slags sang d var:)

 

husker du når du hørte den?

dato og klokkeslett?

Lenke til kommentar
Halla, hørte en sang på radioen sist uke som jeg syntes var fet, men di sa aldri nanet på den.

Sangen er på svensk og minner litt om indie/pop, den har ett fett gitarriff som går igjen sangen en del ganger.

Kan faktisk minne litt om en kjapp håkan hellstrøm sang;P

Litt vanskeli å forstå ut av dete mn hdde satt utroli pris på om noen hadde vist va slags sang d var:)

 

husker du når du hørte den?

dato og klokkeslett?

 

Hva skal du med det når du ikke vet hvilken kanal han hørte på?

Lenke til kommentar

coca cola reklamen! den går på tv en gang i blant, og det er reklame for coca cola. folka i reklamen gjør mye rart... er som regel jenter tror jeg. blant annet er det en dame som trykker trynet sitt opp vinduet på et kontor... og et par som gifter seg. bruden tøyser fælt og lager grimaser :)

 

noen som vet hva sangen til denne reklamen heter? veldig fin

Lenke til kommentar
hørte en sang på radioen i dag som jeg desperat lurer på hva heter.

 

det er en britisk/engelsk julesang som begynner veldig rolig, men tar seg opp etter hvert.

 

den synges av en herre og en dame som begge har en markant engelsk dialekt.

 

noen som vet hva sangen heter?

The Pogues and Kirsty MacColl - Fairytale of New York? :hmm:

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
coca cola reklamen! den går på tv en gang i blant, og det er reklame for coca cola. folka i reklamen gjør mye rart... er som regel jenter tror jeg. blant annet er det en dame som trykker trynet sitt opp vinduet på et kontor... og et par som gifter seg. bruden tøyser fælt og lager grimaser :)

 

noen som vet hva sangen til denne reklamen heter? veldig fin

Alphabeat - Fascination.

Lenke til kommentar
Lyrics;

"I wish I could change your mind and make you say:

Love is forget, *noe* love is forget, *noe* love is forget, cry me a river love is forget" (e.l.)

 

 

 

takk for svar ;b

 

Det er Bratz - Love is Wicked...

 

Det kunne du forsåvidt enkelt finne ut ved et google-søk..

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar
Halla, hørte en sang på radioen sist uke som jeg syntes var fet, men di sa aldri nanet på den.

Sangen er på svensk og minner litt om indie/pop, den har ett fett gitarriff som går igjen sangen en del ganger.

Kan faktisk minne litt om en kjapp håkan hellstrøm sang;P

Litt vanskeli å forstå ut av dete mn hdde satt utroli pris på om noen hadde vist va slags sang d var:)

 

husker du når du hørte den?

dato og klokkeslett?

 

Hva skal du med det når du ikke vet hvilken kanal han hørte på?

 

ofte har radio kanaler egen hjemme side som man taster inn dato klokkeslett så for du navne på sangen slik!

Lenke til kommentar
Halla, hørte en sang på radioen sist uke som jeg syntes var fet, men di sa aldri nanet på den.

Sangen er på svensk og minner litt om indie/pop, den har ett fett gitarriff som går igjen sangen en del ganger.

Kan faktisk minne litt om en kjapp håkan hellstrøm sang;P

Litt vanskeli å forstå ut av dete mn hdde satt utroli pris på om noen hadde vist va slags sang d var:)

 

husker du når du hørte den?

dato og klokkeslett?

 

Hva skal du med det når du ikke vet hvilken kanal han hørte på?

 

ofte har radio kanaler egen hjemme side som man taster inn dato klokkeslett så for du navne på sangen slik!

 

Jeg er klar over det, MEN for å søke etter en sang så må du jo vite hvilken kanal den er spilt på!

Lenke til kommentar
Lurer på hva sangen i trailern til Hancock heter? Går nesten bare på bass, og er før "Move bitch, get out my way"

 

Video kommer strax!

 

Edit: Den er tydeligvis ikke i traileren, men bare på filmen.

 

Ganske nær begynnelsen, før han hopper opp og "Moove bitch get out my way" begynner?

Se filmen hos Youtube

 

Skjønte ikke om du mente den "Move Bitch" eller den andre. Noen av de her kanskje?

 

http://www.imdb.com/title/tt0448157/soundtrack

mystical and ludacris - move bitch get out the way

Lenke til kommentar
Halla, hørte en sang på radioen sist uke som jeg syntes var fet, men di sa aldri nanet på den.

Sangen er på svensk og minner litt om indie/pop, den har ett fett gitarriff som går igjen sangen en del ganger.

Kan faktisk minne litt om en kjapp håkan hellstrøm sang;P

Litt vanskeli å forstå ut av dete mn hdde satt utroli pris på om noen hadde vist va slags sang d var:)

 

husker du når du hørte den?

dato og klokkeslett?

 

Hva skal du med det når du ikke vet hvilken kanal han hørte på?

 

ofte har radio kanaler egen hjemme side som man taster inn dato klokkeslett så for du navne på sangen slik!

 

Jeg er klar over det, MEN for å søke etter en sang så må du jo vite hvilken kanal den er spilt på!

 

sorry glemte og spørre om det!

jeg legger meg i støvet for det! sorry!

Lenke til kommentar
lurer på en sang som handler om en sersjant i vietnam. Sabotage eller noe sånt

handler om en som havner bak fiendens linjer. Og så blir han reddet av en sersjant som heter noe med sabotage. Og så når han kommer frem til vennlige soldater så viser det seg at han sersjanten har vært død i flere dager allerede

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...