Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offtopic: Tror jeg må kopiere den signaturen din :D Synes vi bør lage et kakelag her på forumet hehe.

 

Ontopic: Raymond Enoksen og Geirmund Simonsen har laget all musikken du hører i serien «Hvaler». Gutta har tidligere jobbet med filmmusikk, og for NRK har de laget musikken til programmer som «Lars Monsen» og «Uti vår hage 2».

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar
Hei

 

Er på jakt etter en countrylåt, som begynner med noe à la "You come on late, and you come on running". Og litt senere i sangen synges det "You come on running just to be all right".

 

Er litt usikker på om det er dette som faktisk synges, ettersom jeg ikke klarer å finne den ved å google Lyrics og litt av teksten.... Noen som har noen idè ?

 

 

-

 

Jeg har en ide :)

 

Nanci Griffith - Speed of the sound of loneliness

 

http://www.youtube.com/watch?v=Gfot79z9wZ4

 

:)

Lenke til kommentar
Hei

 

Er på jakt etter en countrylåt, som begynner med noe à la "You come on late, and you come on running". Og litt senere i sangen synges det "You come on running just to be all right".

 

Er litt usikker på om det er dette som faktisk synges, ettersom jeg ikke klarer å finne den ved å google Lyrics og litt av teksten.... Noen som har noen idè ?

 

 

-

 

Jeg har en ide :)

 

Nanci Griffith - Speed of the sound of loneliness

 

http://www.youtube.com/watch?v=Gfot79z9wZ4

 

:)

 

Det var riktig sang, men ikke helt riktig artis. Er ute etter en litt nyere versjon. Kan høres ut som om det er Steinar Engelbrektson som synger, for de som kjenner til han.

 

Uansett, takk for innsatsen :D

Lenke til kommentar

Hei alle sammen! :)

 

 

Her kommer dagens lille "nøtt".

 

Satt og hørte igjennom noen gamle kassetter her om dagen (!), og kom over en utrolig kul sang.

Høres kjent ut - men klarer ikke gjenkjenne den!

Har lagt den over til MP3, så den kan høres på her : http://www.2shared.com/file/4258714/8402fe...great_song.html

 

"Come on get dangerous, show me the time of my life"

 

En metal-sang, utrolig kul (For oss som liker sånt :) )

 

 

Håper noen metal-fans klarer å finne dette ut for meg, har holdt på å gå på veggen her ;)

 

Takk!

 

Pe.

Lenke til kommentar
For en stund siden gikk den en Greys reklame med utrolig fengende sang. Noen som vet hva den sangen kan hete? I allefall 1 år siden, vil jeg tro.

 

Mat Kearney - Breathe In breathe out

 

Prøv den. Litt nyere enn 1 år, men tipper det er den :)

 

 

Pe

 

Nei, er ikke den:P Ganske sikker på at det er ei frøken som synger.

Lenke til kommentar
For en stund siden gikk den en Greys reklame med utrolig fengende sang. Noen som vet hva den sangen kan hete? I allefall 1 år siden, vil jeg tro.

 

Mat Kearney - Breathe In breathe out

 

Prøv den. Litt nyere enn 1 år, men tipper det er den :)

 

 

Pe

 

Nei, er ikke den:P Ganske sikker på at det er ei frøken som synger.

 

 

--

 

Kan det være Brandi Carlile - The Story?

 

http://www.youtube.com/watch?v=xq-ZmAYLeB8

 

:)

Lenke til kommentar

Lurer på hva sangen i trailern til Hancock heter? Går nesten bare på bass, og er før "Move bitch, get out my way"

 

Video kommer strax!

 

Edit: Den er tydeligvis ikke i traileren, men bare på filmen.

 

Ganske nær begynnelsen, før han hopper opp og "Moove bitch get out my way" begynner?

Se filmen hos Youtube

Endret av Applebeefanmæfitjægrisnæ
Lenke til kommentar
Lurer på hva sangen i trailern til Hancock heter? Går nesten bare på bass, og er før "Move bitch, get out my way"

 

Video kommer strax!

 

Edit: Den er tydeligvis ikke i traileren, men bare på filmen.

 

Ganske nær begynnelsen, før han hopper opp og "Moove bitch get out my way" begynner?

Se filmen hos Youtube

 

 

Halla, hørte en sang på radioen sist uke som jeg syntes var fet, men di sa aldri nanet på den.

Sangen er på svensk og minner litt om indie/pop, den har ett fett gitarriff som går igjen sangen en del ganger.

Kan faktisk minne litt om en kjapp håkan hellstrøm sang;P

Litt vanskeli å forstå ut av dete mn hdde satt utroli pris på om noen hadde vist va slags sang d var:)

 

:)

Lenke til kommentar
Lurer på hva sangen i trailern til Hancock heter? Går nesten bare på bass, og er før "Move bitch, get out my way"

 

Video kommer strax!

 

Edit: Den er tydeligvis ikke i traileren, men bare på filmen.

 

Ganske nær begynnelsen, før han hopper opp og "Moove bitch get out my way" begynner?

Se filmen hos Youtube

 

Skjønte ikke om du mente den "Move Bitch" eller den andre. Noen av de her kanskje?

 

http://www.imdb.com/title/tt0448157/soundtrack

Lenke til kommentar

Hmm.. denne er kanskje litt vanskelig da jeg leter etter en sang hvor jeg kun har sett musikkvideoen..

 

Den er 3d/cg/animert hip-hop. Det er en kar som går nedover en gate/storby og synger, og en som spiller bass/gitar. Husker ikke hva siste gjør. Fargene i videoen skifter ekstremt mye, og det er veldig freshe farger.. magenta, turkis etc..

 

Så bare videoen i noen sekunder på foot-locker i Roma, så vet ikke noe mer. Men hadde vært supert om noen kjente til denne :)

Lenke til kommentar

Halla, hørte en sang på radioen sist uke som jeg syntes var fet, men di sa aldri nanet på den.

Sangen er på svensk og minner litt om indie/pop, den har ett fett gitarriff som går igjen sangen en del ganger.

Kan faktisk minne litt om en kjapp håkan hellstrøm sang;P

Litt vanskeli å forstå ut av dete mn hdde satt utroli pris på om noen hadde vist va slags sang d var:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...