Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

leter etter en sang, tror den er russisk men er ikke helt sikker, men vet at den også er oversatt til engelsk. Er litt sånn techno flyt over denne og hvis jeg husker rett så er det noen plystring også.

Er en god stund siden jeg hørte denne siste men når jeg prøver og nynne på den så blir det bestanding at jeg nynner på kalinka, help!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
leter etter en sang, tror den er russisk men er ikke helt sikker, men vet at den også er oversatt til engelsk. Er litt sånn techno flyt over denne og hvis jeg husker rett så er det noen plystring også.

Er en god stund siden jeg hørte denne siste men når jeg prøver og nynne på den så blir det bestanding at jeg nynner på kalinka, help!

 

Russisk: Bum - [Top 100 best techno Vol.5 #35] Kanikuly (Jam Boxx Radio Edit) [3:37]

Engelsk: Befour - How Do You Do

 

Går ikke an å IKKE plystre til disse. ;)

Lenke til kommentar

Hei

 

Er på jakt etter en countrylåt, som begynner med noe à la "You come on late, and you come on running". Og litt senere i sangen synges det "You come on running just to be all right".

 

Er litt usikker på om det er dette som faktisk synges, ettersom jeg ikke klarer å finne den ved å google Lyrics og litt av teksten.... Noen som har noen idè ?

Lenke til kommentar

Det går ein reklame på tv for tida, trur den gjeld vindkraft eller eitt eller anna med elektrisitet. Undervegs i reklamen får me informasjon om kor mange sekund av livet vårt me gjer visse ting, t.d. dra på guttetur/jentetur etc. Songen i bakgrunnen er heilt konge, og eg veit at det ikkje berre er ein låt som er skrive til reklamen. Har høyrt den andre plassar også.

 

Nokon som veit?

 

EDIT: Var The Shins - Sleeping lessons

LØYST!

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
noken som veit hått for sang eg meiner vis eg sier att litt a teksten har dette i seg?

 

wonderful world

 

evt.

 

What a wonderful world

 

og er ikkje den me Louis Armstrong...fint om dere vil sende meg eit pm vis du veit hvilkensang det er eg meiner

 

Vil også tru sangen er 80talls inspirert/80-talls sang

 

gjentar meg sjølv, må bare ha tak i denne sangen

Lenke til kommentar
noken som veit hått for sang eg meiner vis eg sier att litt a teksten har dette i seg?

 

wonderful world

 

evt.

 

What a wonderful world

 

og er ikkje den me Louis Armstrong...fint om dere vil sende meg eit pm vis du veit hvilkensang det er eg meiner

 

Vil også tru sangen er 80talls inspirert/80-talls sang

 

gjentar meg sjølv, må bare ha tak i denne sangen

 

Louis Armstrong - What a Wonderful World

http://www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc

Lenke til kommentar
noken som veit hått for sang eg meiner vis eg sier att litt a teksten har dette i seg?

 

wonderful world

 

evt.

 

What a wonderful world

 

og er ikkje den me Louis Armstrong...fint om dere vil sende meg eit pm vis du veit hvilkensang det er eg meiner

 

Vil også tru sangen er 80talls inspirert/80-talls sang

 

gjentar meg sjølv, må bare ha tak i denne sangen

 

Louis Armstrong - What a Wonderful World

http://www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc

Kan det være Sam Cooke - Wonderful world

 

eller kansje

?
Lenke til kommentar

Ok, denne kan kanskje være litt vanskelig å finne ut av, men vi prøver...!

 

Husker dere barne tv serien "Det suser i sivet"? den hadde hvertfall en veldig fin intro som lignet VELDIG på den her nocturne, men det er ikke den altså... Cirka lik komp, men annen hovedmelodi... Dame som sang...

 

Håper inderlig noen klarer å finne ut hvilken sang det er. Har plaget meg at jeg ikke vet hva den heter lenge nå...!

Endret av kalli
Lenke til kommentar
Ok, denne kan kanskje være litt vanskelig å finne ut av, men vi prøver...!

 

Husker dere barne tv serien "Det suser i sivet"? den hadde hvertfall en veldig fin intro som lignet VELDIG på den her nocturne, men det er ikke den altså... Cirka lik komp, men annen hovedmelodi... Dame som sang...

 

Håper inderlig noen klarer å finne ut hvilken sang det er. Har plaget meg at jeg ikke vet hva den heter lenge nå...!

Verken dame som sang eller spesielt lik "Nocturne" i mine ører, men kan det være denne?

 

CD-en kan i så fall kjøpes herfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...