Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en sang som surrer oppi hodet mitt. Meget sikker på det er av Disturbed. Det eneste jeg vet er at sangen begynner med at han synger og holder tonen en stund. Han synger det to ganger, og den andre gangen varierer han veldig på tonene opp og ned.. Haha, dårligste forklaringa i verden... Men hvis noen klarer å skjønne hvem jeg mener, så ja takk til navn på sangen :)

Endret av PhiWo
Lenke til kommentar
Lurer på en sang som surrer oppi hodet mitt. Meget sikker på det er av Disturbed. Det eneste jeg vet er at sangen begynner med at han synger og holder tonen en stund. Han synger det to ganger, og den andre gangen varierer han veldig på tonene opp og ned.. Haha, dårligste forklaringa i verden... Men hvis noen klarer å skjønne hvem jeg mener, så ja takk til navn på sangen :)

Ten Thousand Fists?

Lenke til kommentar

Leter etter en sang jeg så på MTV Dance Floor Chart den 14.11.2008

 

Det var en afro-amerikaner kledd i hvitt som sang. Videoen var oppe på et fjell ved et vann og litt sånn.

Minnet meg delvis om Yves Larocks "Rise Up" Det eneste jeg husker av teksten var noe med "Trench Town"

 

Sangen ble spillt etter Eric Prydz - Pjanoo for de som evt så programmet

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Hei :) Sitter her og tenker på en sang, men husker hverken melodi, artist, tekst eller tittel. Alt jeg husker er at sangen var noe datalagd, om ikke hele, og han som sang hadde lys datastemme. I musikkvideoen hadde han på seg en rosa t-skjorte og solbriller. Denne sangen var populær for omtrent seks år siden. Sorry om det er for lite informasjon, men det er alt jeg klarer å grave frem.

 

Håper det er noen som husker hvilken låt dette er, for jeg skulle så gjerne ha visst det! Det er så grensesløst irriterende å ikke komme på det.

 

Edit: Jeg syns jeg husker noe om at han som sang stod på en scene eller noe i musikkvideoen, og det var noen sterke farger i bakgrunnen, men det kan godt være at jeg husker feil også, eller at jeg blander sammen med en annen sang. Mener å tro at artisten også var utenlandsk.

Endret av Annalfabet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...