Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leter etter sangen fra Statkraft-reklamen, som går på tv nå. Vet ikke helt hva jeg skal søke etter, men jeg vet at han synger: 20 000 versions of your soul, på et tidspunkt. Noen som kan hjelpe meg?

Dersom det er den samme reklamefilmen som for noen uker tilbake, tipper jeg "Sleeping Lessons" av The Shins.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som ble spilt i innslaget om NFL i programmet Golden Goal på TV2 Zebra idag 20/11? (sangen helt i begynnelsen av innslaget)

 

Sangen heter "Apache" og jeg mener å huske at den opprinnelig ble fremført av "the Shadows", den finnes i et uendelig antall versjoner, og har bl.a blitt samplet i sangen "Jump on it" av Sugarhill Gang. Link til begge her under:

 

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Hei:)

 

Har en sang som har vandret på hjernen min i årevis..for ca ett års tid siden fant jeg endelig ut hva den het..men da glemte jeg selvfølgelig å notere meg det..så nå er jeg like langt..

 

Tror det er ei norsk jente som synger,ikke veldig kjent, noen år gammel sang,husker kun noen strofer fra refrenget..går noe slik som " i want a big house in hollywood..**get my self an own rich man **polishing my brand new jeep..eller noe i den dur..husker veldig lite fra den,å kan kansje være litt på bærtur med teksten..Håper noen kan hjelpe meg likevel:)

 

** Tekst jeg ikke vet...

Lenke til kommentar
Hei:)

 

Har en sang som har vandret på hjernen min i årevis..for ca ett års tid siden fant jeg endelig ut hva den het..men da glemte jeg selvfølgelig å notere meg det..så nå er jeg like langt..

 

Tror det er ei norsk jente som synger,ikke veldig kjent, noen år gammel sang,husker kun noen strofer fra refrenget..går noe slik som " i want a big house in hollywood..**get my self an own rich man **polishing my brand new jeep..eller noe i den dur..husker veldig lite fra den,å kan kansje være litt på bærtur med teksten..Håper noen kan hjelpe meg likevel:)

 

** Tekst jeg ikke vet...

 

 

Hannah - Hollywood Lie

Lenke til kommentar
Mårnmårn, jeg søker etter en sang og trenger hjelp! På enten tv2 eller tv norge eller begge så går det en reklame nå, den der det er masse klipp og det står "du vil ha: så og så mange nattbad, jente kvelder, gutte kvelder turer" den sangen som spilles der.

 

Jeg vet hvilken sang det er tror jeg, men jeg husker ikke hvilken reklame det er. Er det Hafslund? Evt Statoil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...