Gå til innhold

Ville lage billig 3D-skriver – nå vasser de i penger


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

trodde 3d-printer hypen hadde dødd nå som folk begynner å innse at det er bare tull for mannen i gata jeg..... vel tydeligvis ikke ..... litt mere tid, så er det dødt og godt skal det bli.

Problemet ligger vel ikke i 3d-skriverene, mer at "mannen i gata" må designe/tegne det selv hvis det ikke finnes noe som passer han allerede på nettet.

 

Det jeg ikke liker med disse "micro-skriverne" er at du fort "går tom" for plass.

 

snute

 

snapp

snip

 

Du har tydeligvis ikke peiling. Kan nevne et eksempel; Solid Doodle.

 

Du evner tydeligvis ikke å lære deg CAD og tror samtidig mannen i gata er like håpløs selv om google tilbyr gratis og latterlig enkel opplæring og software på det.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

trodde 3d-printer hypen hadde dødd nå som folk begynner å innse at det er bare tull for mannen i gata jeg..... vel tydeligvis ikke ..... litt mere tid, så er det dødt og godt skal det bli.

Problemet ligger vel ikke i 3d-skriverene, mer at "mannen i gata" må designe/tegne det selv hvis det ikke finnes noe som passer han allerede på nettet.

 

Det jeg ikke liker med disse "micro-skriverne" er at du fort "går tom" for plass.

 

snute

 

snapp

snip

 

Du har tydeligvis ikke peiling. Kan nevne et eksempel; Solid Doodle.

 

Du evner tydeligvis ikke å lære deg CAD og tror samtidig mannen i gata er like håpløs selv om google tilbyr gratis og latterlig enkel opplæring og software på det.

 

 

Ditt første argument var at 3d printere (antar du mener det samme om CNC og lasergravering) er tull for mannen i gata. Kan fortsatt ikke se at du har rede for hvorfor - og når du i tillegg sier at det er lett å lære seg CAD så har du bare argumentet med at det er dyrt igjen. Det mener jeg er feil ettersom det bare er å se på Solid Doodle, andre kommersielleløsninger, eller custom builds å se på prisen deres. Mange som ligger et godt stykke under 20.000,-

Lenke til kommentar

trodde 3d-printer hypen hadde dødd nå som folk begynner å innse at det er bare tull for mannen i gata jeg..... vel tydeligvis ikke ..... litt mere tid, så er det dødt og godt skal det bli.

 

Det er vel heller for den vanlige tekno friken i gata en mannen i gata ja.

Lenke til kommentar

 

trodde 3d-printer hypen hadde dødd nå som folk begynner å innse at det er bare tull for mannen i gata jeg..... vel tydeligvis ikke ..... litt mere tid, så er det dødt og godt skal det bli.

Det er vel heller for den vanlige tekno friken i gata en mannen i gata ja.

 

 

På samme måte som vanlige printere når de først kom...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...