Gå til innhold

Jenter som tegner på seg øyenbryn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir det samme som at menn skal tegne på seg bart! tenk på det?!

 

 

Anonymous poster hash: 938b6...ca4

 

:rofl:

 

Aldri tegna på meg bryn. Har ganske mørke og tette fra naturens side. Men dersom man feks er veldig lyshåret, og har lyse bryn og farger håret mørkere vil det jo være naturlig at brynene er mørkere også.

 

Men helt enig i at ekstremt tykke, tydelig påtegnede øyenbryn ikke er fint.

Men så skal jeg hverken være forelsket i eller ligge med noen av disse jentene så det får bli noen annens problem.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg synes ikke det ser noe fint ut, men folk er forskjellige :)

 

Folk må få pynte seg om og som de vil. De gjør det vel for deres egen skyld, ikke for andres, så hva andre synes om det er mildt sagt ikke viktig.

 

Geir :)

 

Folk må få mene hva de vil også. Er en tråd hvor det spørres om hva folk mener og jeg synes ikke det er noe fint - men jeg sier samtidig at folk er forskjellige - dvs at folk må få gjøre som de vil. Forstår ikke hvorfor du valgte ut akkurat min. Jeg er ikke den eneste som ikke synes det er fint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Jeg synes ikke det ser noe fint ut, men folk er forskjellige :)

 

Folk må få pynte seg om og som de vil. De gjør det vel for deres egen skyld, ikke for andres, så hva andre synes om det er mildt sagt ikke viktig.

 

Geir :)

 

 

Jeg tror faktisk flesteparten av mennesker sminker seg for andre :) Image og sosial populæritet er svært aktuelt i dagens samfunn :)

Lenke til kommentar

Man vil jo gjerne se vel ut, både for seg selv og i andres øyne. Image går nok mye på hva andre tenker også. Man ønsker jo ikke å se ut som et dass. Man ønsker at venner skal synes en er fin, kolleger, partner/kjæreste/ektefelle, etc.

 

Husker ei gammel dame jeg brukte å se av og til. Hun hadde tegnet på bryn og av en eller annen grunn var det alltid skjevt over høyre øye.

Lenke til kommentar

Folk må få mene hva de vil også.

 

 

Selvsagt kan folk mene hva de vil. Men sier man det høyt så må man finne seg i at folk som mener noe annet sier en imot.

 

Er en tråd hvor det spørres om hva folk mener og jeg synes ikke det er noe fint - men jeg sier samtidig at folk er forskjellige - dvs at folk må få gjøre som de vil.

 

Joda. Jeg er bare ikke sikker på om det er noe formildende argument. "Jeg synes du er stygg, men det er selvsagt ditt valg." Jeg har ikke noe sterkt behov for å fortelle andre, direkete eller indirekte som her, at de er stygge. Det finnes utseende og klesstiler jeg ikke liker, men det er bare mitt problem, og jeg har ikke noe behov for å være med å definere flertall og mindretall i den sammenheng.

 

Damen på Juliess sitt bilde gjør ingen fortred med sine øyenbryn. Dermed behøver jeg ikke gjøre henne fortred med å kommentere det. Noe annet er slankehysteri og annen kroppsfiksering som faktisk er skadelig, så er det sagt.

 

Forstår ikke hvorfor du valgte ut akkurat min. Jeg er ikke den eneste som ikke synes det er fint.

 

 

Da skal jeg sitere en av de andre også, så du ikke føler deg urettmessig trakkasert:

 

Det er det styggeste jeg vet... men heldigvis er folk forskjellig.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk flesteparten av mennesker sminker seg for andre :) Image og sosial populæritet er svært aktuelt i dagens samfunn :)

 

Joda, det er selvsagt et element av det også. Man uttrykker tilhørighet og imnage. Jeg ble ungdom under hippietiden, og voksen når punken kom. Så jeg gikk rundt med langt hår og indisk kjortel i ungdommen, og spilte i punkeband noen år senere. Begge deler til stor forargelse for folk med en annen smak. Heldigvis hadde man ikke internettforum den gangen, så folk som synes jeg så teit ut med langt hår måtet enten si det til meg ansikt til ansikt, eller holde seg unna. Det var ingen online avstemninger om håret mitt.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...