Gå til innhold

Ny nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt igjen med en sur følelse etter å ha lest første posten/tråd starten, akkurat som når du har vært på slang og spist 2kg plommer (ah, det var tider det, *mimre*.)

 

Hvis et firma mener de kan kjempe mot de store grossistene i Norge, kunne de vel ha skrevet ned litt om seg selv osv, og sendt det til redaksjonen på hw.no. Kanskje de hadde fått en mini artikkel på første side sammen med resten av nyhetene som ny web shop , kanskje ikke. Men å si at en får svar av seg selv på e-post etter 3 minutter er litt sykt. Jeg får svar av meg selv med engang uten forsinkelse.

 

Gutta her inne har avslørt alt fra snik reklame til svindlere på nett. Jeg hadde aldri våget meg til med snik reklame og latt den hvite ræva mi stå igjen for å ta imot dritten.

 

Hvis dere skal på første side nå, blir det i 2 former kanskje,

1) I denne tråden hvor det snakkes dritt om dere

2) Hvis dere får lov til å kjøpe reklame plass på hw

 

:roll:

Lenke til kommentar
Hvis et firma mener de kan kjempe mot de store grossistene i Norge, kunne de vel ha skrevet ned litt om seg selv osv, og sendt det til redaksjonen på hw.no. Kanskje de hadde fått en mini artikkel på første side sammen med resten av nyhetene som ny web shop , kanskje ikke.

 

Det kan jeg nesten garantere at ikke vil skje. HW.no skriver ikke redaksjonelle artikler for å presentere en ny nettbutikk. Ønsker man blest rundt firmaet sitt er det flere måter man kan få det på. Enten ved å vinne en webshop-test eller å kjøpe seg reklame slik som alle de andre nettbutikkene må gjøre.

Lenke til kommentar
[Det kan jeg nesten garantere at ikke vil skje. HW.no skriver ikke redaksjonelle artikler for å presentere en ny nettbutikk.

 

Forteller dere ikke om nye butikker? Det hadde vært fint om dere skrev en liten notis om nye webshops o.l., sammen med deres inntrykk av den. For eksempel kunne denne butikken fått en overskrift som "Ny, useriøs nettbutikk" eller noe..

 

Ang. denne butikken, jeg kommer i utgangspunktet aldri til å kunne stole på noe slikt. For det første kan man vel ikke stole alt for mye på små kjellerbedrifter som denne, men når det første eieren gjør er å forsøke å lure potensielle kunder får man virkelig liten tiltro til butikken...

Lenke til kommentar
[Det kan jeg nesten garantere at ikke vil skje. HW.no skriver ikke redaksjonelle artikler for å presentere en ny nettbutikk.

 

Forteller dere ikke om nye butikker? Det hadde vært fint om dere skrev en liten notis om nye webshops o.l., sammen med deres inntrykk av den. For eksempel kunne denne butikken fått en overskrift som "Ny, useriøs nettbutikk" eller noe..

 

Som vi har sagt før: HW.no kommer aldri til å gå ut for å "drite ut" nettbutikker. Hvis det er et ønske om at HW.no skal begynne med omtale/nyhet om nye nettbutikker som kommer, må et slikt ønske sendes til [email protected]. Tviler dog på at dette vil havne som nyhetsstoff på forsiden.

Lenke til kommentar
Flygel ble avslørt av komplett's nett politi, forstår jeg det riktig så jobber mrhendrix på komplett...

 

Bare til ettertanke...

 

Nesten korrekt. Jeg jobbet i Komplett, nå Datakjeden (butikkene). Har derfor ingen egeninteresse i å "stoppe" denne karen, jeg skrev kun som privatperson denne gangen!

Lenke til kommentar
[Det kan jeg nesten garantere at ikke vil skje. HW.no skriver ikke redaksjonelle artikler for å presentere en ny nettbutikk.

 

Forteller dere ikke om nye butikker? Det hadde vært fint om dere skrev en liten notis om nye webshops o.l., sammen med deres inntrykk av den. For eksempel kunne denne butikken fått en overskrift som "Ny, useriøs nettbutikk" eller noe..

 

Som vi har sagt før: HW.no kommer aldri til å gå ut for å "drite ut" nettbutikker. Hvis det er et ønske om at HW.no skal begynne med omtale/nyhet om nye nettbutikker som kommer, må et slikt ønske sendes til [email protected]. Tviler dog på at dette vil havne som nyhetsstoff på forsiden.

 

 

Ikke som nyhetstoff, men hva med om dere kanskje bare skrev en liten notis/link en eller annen plass om nye nettbutikker.. Dette har jo faktisk nyhetens interresse .. Så kan man vel bare sjekke det ut selv.. Jeg liker ihvertfall å sjekke ut siden til nye nettbutikker, og så slipper man kanskje slike flauser som dette i fremtiden.. Kanskje legge det ut i webshopguiden under nye butikker :o

 

 

:woot: My 2 cent :woot:

Lenke til kommentar
Det kan jeg nesten garantere at ikke vil skje. HW.no skriver ikke redaksjonelle artikler for å presentere en ny nettbutikk. Ønsker man blest rundt firmaet sitt er det flere måter man kan få det på. Enten ved å vinne en webshop-test eller å kjøpe seg reklame slik som alle de andre nettbutikkene må gjøre.

 

Tja,vil det være en så stor prinsipiell forskjell fra å presentere den største nettbutikken da ?

Sikkert flere med meg som husker da dere av en for mange veldig uforståelig grunn flesket til med gratis(?)reklame for Komplett i form av en artikkel om firmaet, og attpåtil et selvskrytende intervju med big boss selv ( http://www.barbara.no/nyheter/mars/260303.html ). Dere hevdet jo hårdnakket at dette kun var den første artikkelen i en serie hvor mange norske nettbutikker skulle få lov til å presentere seg selv, men disse uteble vel mystisk nok.

 

Vil vel si at det hadde gagnet datamiljøet og brukerne deres mer om dere i stedet hadde brukt spalteplass på up-and-coming butikker med konkurransedyktige priser, evt. avsløre butikker som opptrer på useriøst vis, enn å lage noe som ligner rein reklame for Norges desidert største nettbutikk.

 

Men kanskje det er litt taperaktig å henge seg opp i dette og starte en flaming et år etter at det skjedde, så jeg tar meg en tur ut i sola i stedet :)

Lenke til kommentar
Det kan jeg nesten garantere at ikke vil skje. HW.no skriver ikke redaksjonelle artikler for å presentere en ny nettbutikk. Ønsker man blest rundt firmaet sitt er det flere måter man kan få det på. Enten ved å vinne en webshop-test eller å kjøpe seg reklame slik som alle de andre nettbutikkene må gjøre.

 

Tja,vil det være en så stor prinsipiell forskjell fra å presentere den største nettbutikken da ?

Sikkert flere med meg som husker da dere av en for mange veldig uforståelig grunn flesket til med gratis(?)reklame for Komplett i form av en artikkel om firmaet, og attpåtil et selvskrytende intervju med big boss selv ( http://www.barbara.no/nyheter/mars/260303.html ). Dere hevdet jo hårdnakket at dette kun var den første artikkelen i en serie hvor mange norske nettbutikker skulle få lov til å presentere seg selv, men disse uteble vel mystisk nok.

 

Dette er noe jeg har savnet selv. Skal mase litt på Mohammed her.

Lenke til kommentar
Det kan jeg nesten garantere at ikke vil skje. HW.no skriver ikke redaksjonelle artikler for å presentere en ny nettbutikk. Ønsker man blest rundt firmaet sitt er det flere måter man kan få det på. Enten ved å vinne en webshop-test eller å kjøpe seg reklame slik som alle de andre nettbutikkene må gjøre.

 

Tja,vil det være en så stor prinsipiell forskjell fra å presentere den største nettbutikken da ?

Sikkert flere med meg som husker da dere av en for mange veldig uforståelig grunn flesket til med gratis(?)reklame for Komplett i form av en artikkel om firmaet, og attpåtil et selvskrytende intervju med big boss selv ( http://www.barbara.no/nyheter/mars/260303.html ). Dere hevdet jo hårdnakket at dette kun var den første artikkelen i en serie hvor mange norske nettbutikker skulle få lov til å presentere seg selv, men disse uteble vel mystisk nok.

 

Vil vel si at det hadde gagnet datamiljøet og brukerne deres mer om dere i stedet hadde brukt spalteplass på up-and-coming butikker med konkurransedyktige priser, evt. avsløre butikker som opptrer på useriøst vis, enn å lage noe som ligner rein reklame for Norges desidert største nettbutikk.

 

Men kanskje det er litt taperaktig å henge seg opp i dette og starte en flaming et år etter at det skjedde, så jeg tar meg en tur ut i sola i stedet :)

 

 

HUSKER den ja og spesielt debatten etterpå :o :o

Lenke til kommentar

Herregud. Jeg kommer aldri til å handle herfra. Han har lagt ut flere poster på hele forumet. Det er en for stor "forbrytelse" til at jeg har noe tillit til å handle herfra. Handler fra komplett, psdata og mpx jeg ettersom jeg kun har gode erfaringer herfra. Uansett, lykke til med Techline i fremtiden. Du må nok gjøre litt "damage control" :-)

Lenke til kommentar

Jeg må le av disse folka som reklamerer for seg selv...

 

Er jo "lett" og ligge 5% under når du holder til i Sandefjord og kan hente varene hos Norek, MPX og Itegra. Og så har du Hattelco i Arendal. På de tre første kan du fikse sånn at du kan hente varene direkte. Jeg tør satse på at han kjører Norek i bakhånd...

Lenke til kommentar
flygel er utestengt i 1 månad i påvente av at forumstyret/redaksjonen skal ta ei avgjersle. Tråden stenges.

 

Takk for at dykk avslørte dette spillet.

 

Hva med å stenge tråden da?

 

Synes ikke den skal stenges, da den siste delen av tråden har delvis bra diskusjon

 

Jeg tør satse på at han kjører Norek i bakhånd...

Ganske sikkert tips da det kun er to reelle grosister i det norske datamarkedet, noe jeg påpekte på første side :) Det er en ny internasjonal aktør på vei inn, men jeg tror ikke denne har gjort sin inntreden enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...