Gå til innhold

Ny nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, dere har kanskje rett , har sett det maaange ganger før :)

Er enig i den.. pokker at man glemte epost adressen. :-D

 

Men alikvel , jeg kan komme med en kort presentasjon her.

Techline Communications er et selskap fra Sandefjord / oslo.

Drevet av IT intresserte mennesker, som har sett seg lei av mono / duopolet på dataprodukter her tillands.

 

Vårt mål er å matche prisene til de fleste andre "store" butikkene for å skape litt konkuranse i markedet.

 

Dette vil ikke være ekstremt lønnsomt for oss, men vi håper på å kunne klare å ryste opp markedet litt.

 

Grunnen til at vi ønsker dette, er at vi VET hva andre butikker (vil ikke nevne navn) sitter igjen med etter et endt salg, og sammenlignet med andre land (USA, FR. m.fl.) , mener vi at dette ikke er riktig.

 

Beklager hvis vi har fornærmet eller forulempet noen.

Vi håper at vi klarer å få med så mange som mulig i kampen mot de store.

 

For å informere litt om varer, så blir mye av våre varer importert fra USA , Frankrike og england.

 

Håper dere joiner oss.

 

Med vennlig hilsen

Christian AKA Flygel

Techline

 

For å rette opp litt/vise litt goodwill:

Navngi hovedgrosisten bak. Kan godt ta det på pm eller mail hvis du ikke vil ha det publisert.

 

PS: et enkeltmannsforetak blir til vi? Schitzo eller? :p

Lenke til kommentar
Ok, dere har kanskje rett , har sett det maaange ganger før :)

Er enig i den.. pokker at man glemte epost adressen. :-D

[sensurert av meg selv]

 

Men alikvel , jeg kan komme med en kort presentasjon her. Techline Communications er et selskap fra Sandefjord / oslo.

Drevet av IT intresserte mennesker, som har sett seg lei av mono / duopolet på dataprodukter her tillands.

Siden dere er så mange, kan du fortelle oss hvem som jobber hos deg. Jeg tipper det er kun et lite jalla jalla firma i hybel/gutterommet ditt, men du skal gjerne få motbevise det :D

 

Vårt mål er å matche prisene til de fleste andre "store" butikkene for å skape litt konkuranse i markedet.

Og det skal VI tro på?

 

Beklager hvis vi har fornærmet eller forulempet noen.

Vi håper at vi klarer å få med så mange som mulig i kampen mot de store.

For å informere litt om varer, så blir mye av våre varer importert fra USA , Frankrike og england.

Håper dere joiner oss.

Don't think so.

 

Med vennlig hilsen

Christan AKA Flygel

Techline

En signatur du skulle ha hatt ifra begynnelsen av... Så hadde du hatt litt troverdighet i mine øyne, som ikke ble bedre med denne posten din.

Lenke til kommentar
Vårt mål er å matche prisene til de fleste andre "store" butikkene for å skape litt konkuranse i markedet.

Gjør dere det, samt holder en bra service-standard så kan det hende vi overser denne flausen, men det kommer nok til å ta litt tid...

Husk at i et marked hvor prisene ikke varierer mer enn 5% står og faller dere på et bra rykte på servicen

Lenke til kommentar

jeg syns det er helt greit dette jeg. Selvom det er litt "juksing" så er det den beste måten for et nyoppstartet firma å komme i kontakt med forbrukerne på. Kanskje burde han ha presentert seg skikkelig til å begynne med, men er rimelig sikker på at a) posten hadde blitt sletta, eller B) x antall medlemmer hadde posted nedlatende om å reklamere for eget firma.

 

Lykke til med firmaet, og husk regel nr 1: Vær informative, og ikke ta dere vann over hodet.

Lenke til kommentar

Hvordan klarer så mange å gå i den fella at de fører aktuelle kunder bak lyset fra første stund?

 

Er jo greit at de etter å ha blitt avslørt legger korta på bordet. Men hva om de ikke hadde blitt avslørt? Ville de da sagt sannheten? Jeg tviler. Det er ikke samvittigheten som gjør at de legger korta på bordet, men det er et forsøk på å redde seg selv.

 

Det vitner jo også om mangel på moral og/eller kunnskap om hvordan en bedrift bør styres og markedsføres. Det er vel derfor ikke utenkelig at de også på andre felt vil ha manglende kunnskap om å drive butikk.

 

Så jeg har en erfaring med Techline hittils, de lyver.

Lenke til kommentar
jeg syns det er helt greit dette jeg. Selvom det er litt "juksing" så er det den beste måten for et nyoppstartet firma å komme i kontakt med forbrukerne på. Kanskje burde han ha presentert seg skikkelig til å begynne med, men er rimelig sikker på at a) posten hadde blitt sletta, eller B) x antall medlemmer hadde posted nedlatende om å reklamere for eget firma.

 

Lykke til med firmaet, og husk regel nr 1: Vær informative, og ikke ta dere vann over hodet.

All pr er god pr vettu :) Synes heller ikke det var verdens værste pr-stnut selv om det lukter litt surt her. Det fine er at det er kommet i gang en dialog her - får håpe det kommer noe konstruktivt ut av denne. Det har kommet noen tips om "må ha" ting til shoppen, og dete er bra. Som tidligere sagt - lave priser og bra service kommer til å rette opp alle dårlige inntrykk :)

 

edit; grunnen til at jeg quotet deg darker er fordi jeg er enig. Det kom kanskje ikke godt nok fram

Lenke til kommentar
jeg syns det er helt greit dette jeg. Selvom det er litt "juksing" så er det den beste måten for et nyoppstartet firma å komme i kontakt med forbrukerne på. Kanskje burde han ha presentert seg skikkelig til å begynne med, men er rimelig sikker på at a) posten hadde blitt sletta, eller B) x antall medlemmer hadde posted nedlatende om å reklamere for eget firma.

 

Lykke til med firmaet, og husk regel nr 1: Vær informative, og ikke ta dere vann over hodet.

Når han rett og slett LYGER til oss. Se http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...hlight=#1258671 tråden for en mer "ekte" form for løgn og fanteri. En som påstår at en har sendt mail til firmaet (som er den samme personen), skryter av at de svarer innen 2 min. Han fortjener ikke dine eller mine penger.

 

Når jeg bestiller noe på nettet er det pågrunn av at jeg vil eller kan stole på at firmaet ikke svindler meg og kan fikse garanti og retur trøbbel. Denne tilliten har Komplett og enkelte andre opparbeidet seg. Han fyren ødelegger kun for sitt eget enmannsfirma og i verste fall gjør slike som han at vanlige folk blir mer skeptiske til å handle på web.

Lenke til kommentar
Oversikten nedenfor viser oppgaveplikter for TECHLINE COMMUNICATIONS Christian A Schaathun med organisasjonsnummer 981 587 626.

Søket er gjort ut fra opplysningene som er registrert om enheten i Enhetsregisteret, det vil si:

 

Organisasjonsform:

Enkeltmannsforetak

 

Næringskode:

52614 Postordreh. med el. hush.app./radio/fj.syn/plater/kass./mus.inst.

 

Ansatte: Nei

Til Brønnøysundregistrene har han da oppgitt at han ikke har noen ansatte....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...