Gå til innhold

Ny nettbutikk


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg fikk ett tips om en ny butikk som er ute, som fører de samme varene som komplett men billigere: www.techline.no

Jeg vet ikke hvor lenge butikken har levd, men er det noen av dere som har kjøpt noe der ?

 

De har ikke så mye varer enda, men jeg sendte dem en mail og fikk priser på produkter som ikke var lista. Samme som komplett hadde og de var faktisk opptil 5 % billigere.

 

Skal bygge meg en komplett ny pc her, men er litt skeptisk til butikker jeg ikke kjenner, men man er vel kanskje såpass sikra her i landet at det ikke er noe å tenke på?

 

på komplett kosta pc`n 9500 mens på techline.no fikk jeg den for 8900 akuratt samme konfigurasjon. Er jo veldig fristet.

 

noen erfaringer ?

 

Flygel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg spurte etter en komplett pc, navn jeg hadde funnet på komplett..

jeg mailet til [email protected] og fikk svar etter to tre minutter.. dette var litt tidligere i dag da, sånn i 8 tiden eller noe, men det er jo lov å prøve.

 

ref fra mailen :

"Vi er en ny site på nett, og har desverre ikke rukket å legge ut alle våre varer enda, men i løpet av kort tid vil vi kunne være total leverandører innen dataprodukter"...

 

Flygel

Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at det kommer en ny stor leverandør (kun grossist) til Norge. Mulig denne står bak TechLine. I så fall ønskes de hjertlig velkommen da vi i realiteten har et godt gammelt duopol her i landet på datavarer - Komplett og Østereng-gruppen (Hattelco, PS-data m.fl).

 

Konkurranse for alle pengene!

Lenke til kommentar
Hvordan kommer man i kontakt med dem? Unntatt mail da, de har jo ikke noen postadresse såvidt jeg kan se....

Ser heller ingen mail-adresse heller jeg... Håpløst, ville ventet med denne butikken frem til de kommer med mer info om seg selv, f.eks. adresse, telefonr, org.nr, epost, rutiner for sjekking av ordrestatus og retur, osv...

 

Er iallefall det jeg har funnet ut om de som står bak, basert på søk hos brønnøysund:

Organisasjonsnummer: 981 587 626

Navn/Firma: TECHLINE COMMUNICATIONS

Christian A Schaathun

Organisasjonsform: Enkeltmannsforetak

Forretningsadresse: Nordre Gjekstadskog 9 H

3236 SANDEFJORD

Kommune: SANDEFJORD

Postadresse: -

E-postadresse: [email protected]

Internettadresse: -

Telefon: 33 45 09 88

Registrert i Enhetsregisteret: 24.02.2000

Stiftelsesdato: -

Kontaktperson(er): Christian Andreas Schaathun

Næringskode®: 52614 Postordreh. med el. hush.app./radio/fj.syn/plater/kass./mus.inst.

 

Og med et søk hos skattelistene finner en ut at personen bak er 23 år gammel. Så vi kan vel utelukke at det er grossist som står bak.

Lenke til kommentar

Altså... Folk er så forferdelig dumme... Er ikke først gang vi ser folk reklamerer for seg selv på dette forumet.. Håper alle boikotter denne nettbutikken fra nå av.. Jeg ville værtfall aldri turt å handle av en så "seriøs" person som reklamerer for sin egen side på denne måten..

 

Jeg er gjerne behjelpelig om du skulle ha litt mere komkrete spørsmål, eller send mag en mail på [email protected] så kan jeg sikkert hjelpe  

Flygel

 

Og her ser vi fra brreg:

 

Organisasjonsnummer: 981 587 626  

Navn/Firma: TECHLINE COMMUNICATIONS

Christian A Schaathun  

Organisasjonsform: Enkeltmannsforetak  

Forretningsadresse: Nordre Gjekstadskog 9 H

3236 SANDEFJORD  

Kommune: SANDEFJORD  

Postadresse: -  

E-postadresse: [email protected]  

Internettadresse: -  

Telefon: 33 45 09 88  

Lenke til kommentar
Hvordan forklarer du at ditt navn figurerer i www.brreg.no som en del av firmanavnet Techline Communications?

 

Tanken slo meg da jeg leste denne posten, ny på forumet og annbefaler en ny webshop,tilfeldig? muligens. Har vi opplevd dette tidligere?? JA

 

Var akurat det samme som slo meg også, men eg lot vere å kommentere i påvente av fleire postinga.

 

Spørrs om det her er den reklama han ville ha for firmaet sitt :D

Lenke til kommentar

Ok, dere har kanskje rett , har sett det maaange ganger før :)

Er enig i den.. pokker at man glemte epost adressen. :-D

 

Men alikvel , jeg kan komme med en kort presentasjon her.

Techline Communications er et selskap fra Sandefjord / oslo.

Drevet av IT intresserte mennesker, som har sett seg lei av mono / duopolet på dataprodukter her tillands.

 

Vårt mål er å matche prisene til de fleste andre "store" butikkene for å skape litt konkuranse i markedet.

 

Dette vil ikke være ekstremt lønnsomt for oss, men vi håper på å kunne klare å ryste opp markedet litt.

 

Grunnen til at vi ønsker dette, er at vi VET hva andre butikker (vil ikke nevne navn) sitter igjen med etter et endt salg, og sammenlignet med andre land (USA, FR. m.fl.) , mener vi at dette ikke er riktig.

 

Beklager hvis vi har fornærmet eller forulempet noen.

Vi håper at vi klarer å få med så mange som mulig i kampen mot de store.

 

For å informere litt om varer, så blir mye av våre varer importert fra USA , Frankrike og england.

 

Håper dere joiner oss.

 

Med vennlig hilsen

Christian AKA Flygel

Techline

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...