Gå til innhold

Post Freakfacts om deg selv!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er motsatt. Jeg klarer ikke sove når det er stille, og er nødt til å høre på musikk eller ekstremt trafikkbråk for å få sove. At noen står og øver på en fløyte i naborommet gjør også underverker. Jeg klarer derimot ikke å sove om jeg hører på ugler, måker, fulle mennesker eller tog, men ellers, bring it on so I can sleep, damnit. Det verste er at jeg nå assosierer black og death metal med sovemusikk og jeg har sovnet på konserter og bilturer mang en gang fordi growling, bass og doble gitarer = zzz.

Lenke til kommentar

Dersom jeg kjøper noe jeg liker får jeg en nesten uutholdelig trang til å kjøpe dobbelt opp, så jeg har en reserve om det første skulle bli ødelagt. Det kan være alt mulig, f.eks. skrujern, lenestol og bøker, bare for å nevne det jeg har hatt lyst til å kjøpe dobbelt opp av i uka som har gått.

Lenke til kommentar

Jeg håper ikke det er freaky, for jeg har det på samme måte. I tillegg til en ustanselig trang til å ta backups av backups av backups av backups ad infintum av ALT jeg har på PC-ene mine, mobilen og nettbrettet.

 

Samt en trang til å kjøpe en brann- og eksplosjonssikker safe hvor jeg kan sette PC-en min, bøkene mine, CD-ene og LP-ene, alle filmene og resten av tingene mine hver gang jeg forlater huset.

Jeg er ikke full hoarder enda, jeg lover. Man kan se gulvene, det er sitteplasser hvor det skal være sitteplasser, og jeg har bare en stabel og den er bare 40 cm høy og består av tegneserier fra det siste året.

Lenke til kommentar

Jeg er motsatt. Jeg klarer ikke sove når det er stille, og er nødt til å høre på musikk eller ekstremt trafikkbråk for å få sove. At noen står og øver på en fløyte i naborommet gjør også underverker. Jeg klarer derimot ikke å sove om jeg hører på ugler, måker, fulle mennesker eller tog, men ellers, bring it on so I can sleep, damnit. Det verste er at jeg nå assosierer black og death metal med sovemusikk og jeg har sovnet på konserter og bilturer mang en gang fordi growling, bass og doble gitarer = zzz.

Haha, ja. Blir rolig av metal. Pleide å sove på bussen når jeg gikk på skolen, med metal dundrende i ørene.

 

Kun folk jeg kjenner VELDIG godt og føler meg trygg på får besøke meg.

Faen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg pleier å følge etter folk som kjører dårlig. Sist gang kjørte jeg nesten 7 mil omvei for å følge etter noen.

 

En gang så fulgte jeg en dame og en mann helt hjem. De stoppet utenfor huset sitt og så på meg og løp etter bilen min. Jeg kjørte rett inn på en blindvei og ut på jordet og stakk av. 4x4 <3

 

Jeg har også et par falske skilter jeg kan sette utenpå mine.

Lenke til kommentar

Jeg må sjekke at jeg har husket å låse døra, skrudd av komfyren, tatt med nøklene, husket alt jeg trenger osv.. minst 3 ganger hver gang jeg går hjemmefra, selv om jeg VET at jeg har gjort det. Ofte tenker jeg når jeg låser at NÅ LÅSER JEG, likevel må jeg gå tilbake en gang til å kjenne i håndtaket at den faktisk er låst.

Lenke til kommentar

Jeg låser aldri bilen min. Uansett hvor jeg er.

 

Jeg har slått ned 14 personer i fylla de siste 8 årene.

 

Jeg har tettet 12 dasser på forskjellige bensinstasjoner. derav en av de rant over og slutta aldri å renne. (jeg stakk og har aldri dratt tilbake dit)

 

Jeg har pissa i postkassen til mange.

 

Når jeg kjørte aviser for aftenposten så stjelte jeg en pakke en gang, som viste seg å være et stor broderi fra en bestemor i usa som var på dødssenga. det fulgte med et langt brev om hvor glad hun var i ungene og barnebarna. jeg leverte det aldri til de som skulle ha hatt det.

 

Jeg har mange ganger ronket mens jeg har snakket med venninner, mødre og lærere på telefonen.

 

Alt dette er sant. det er det verste av alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...