Gå til innhold

Post Freakfacts om deg selv!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en føflekk i navlen :huh:

 

- En gang sov jeg 17 timer i strekk uten å våkne en eneste gang, jeg ble sint da en venn ringte og vekket med så tidlig, det var jo ennå mørkt ute. klokken var 8 på kvelden og jeg var gått glipp av en torsdag.

 

- Når jeg slapper av i henda, ligger fingrene på høyre hånd naturlig i tilnermet claw-grip, mens fingrene på venstre tilnærmet aswd, med tommel på space og lillefinger på shift.

 

- Av og til når jeg svetter syntes jeg det lukter litt taco under armene mine, men jeg er ikke spesiellt glad i taco og spiser det veldig sjelden.

 

- Når jeg er litt trøtt kan jeg av og til spontant lukte vaffler, selv om det ikke lukter vaffler. Det pleier som regel være vaffler. Det har aldri skjedd at jeg har "luktet" vaffler og faktisk laget/fått vaffler etterpå.

 

Jeg har plass til ca. 2l urin i blæren min. Jeg har målt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Pass på så du ikke tar for store porsjoner! Kan være litt av en matfelle det der, derfor jeg ikke liker mødre som ''tvinger'' barna sine til å spise opp absolutt alt på tallerknen.

 

Ja, ser hva du mener, jeg er faktisk helt enig... det kan føre til en tendens med å spise mer enn man trenger...

 

Jeg bare syns det er litt flaut å se på voksne mennesker som lesser på og spiser opp halvparten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...