Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Flatbrystet


Anbefalte innlegg

Jeg synes det er synd at du vurderer et så drastisk tiltak (som et hvert kirurgisk inngrep er), bare fordi du tror det vil hjelpe på hvordan andre oppfatter deg (rent overfladisk).

Det kan godt hende du vil få økt oppmerksomhet som en følge av inngrepet, men er det en type oppmerksomhet du ønsker?

Det siste du skal ha dårlig selvtillit for er hvordan du ser ut, men dette er dessverre et resultat av samfunnet vi lever i. Det er ingen verdi i hvordan man ser ut, bortsett fra for folk som vil gi deg dårlig samvittighet slik at du kjøper produkt X - i dette tilfellet silikonpupper.

De guttene som ikke vil ha deg fordi du "mangler pupper" er ikke verdt fem flate øre. Du kan også se på dette som et slags fortrinn, for vil du egentlig bruke tid og energi på slike mennesker?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke noen ekspert, men jeg har erfaring med innlegg i bryster, og det er faktisk mulig i dag å få innlegg som det er umulig å se er uekte. Ikke er de "ekle" å ta på heller.

 

Trådstarter, som det blir sagt av flere her, du er ikke ferdig utvokst før du er 20, så du burde kanskje uansett vente til da? Selv om jeg skjønner problemstillingen din.

 

Hvis du kan og vil, hva med å legge ut et anonymt bilde av deg (selvsagt med klær på), så kan du få tilbakemeldinger?

 

Hva gutter og menn mener om bryster på kvinner, er veldig individuelt. Noen liker store bryster, noen liker mindre (jeg er enn av de som foretrekker mindre bryster enn store bryster), og til syvende og sist er det ikke så viktig som du skal ha det til. :)

Lenke til kommentar

Proporsjonalitet er også eit element.

Om du opererer inn større pupper så kan plutselig hoftene virke veldig smale i forhold til resten.

 

Så ikkje fokuser formykje på puppane, sjå også på heilheita.

 

 

Ellers så vil eg råde deg til å vente nokre år til slik at du er utvokst før du legger deg under kniven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Gammel tråd, men jeg sliter med det samme som TS. Er flatbrystet, men ønsker virkelig ikke å skaffe meg silikon. Jeg er veldig glad i gutter og blir ofte kåt, noe som ofte er gjensidig (særlig på byen). Selv om jeg virkelig vil ha one-night stand -og leder ofte i den retningen (fordi jeg egentlig har veldig lyst)- går jeg fra gutten i det jeg merker at han forventer sex, i ren redsel for å bli avvist i det han ser hvor flat jeg er.

 

Jeg har noe brystvev, men det er så lite at det ikke fyller en a-cup en gang. Jeg kan si det sånn at jeg har litt mindre en Keira knightley. Altså veldig flatt.

 

Siden det ikke finnes så veldig mange flatbrystede jenter i Norge, er det kanskje vanskelig å svare på. Men ville dere hatt en one-night stand med en jente uten særlig med fett i puppene? Og hvordan hadde dere reagert?

 

Kjærestemateriale og sånn tenker jeg ikke så mye på, i og med at jeg da vil bli kjent med personen før jeg kler av meg.

 

Bare spør om dere lurer på noe annet

Lenke til kommentar

Ja tviler på at det å være flatbrysta har noken betydning.

 

I alle fall om du ikkje prøver å gi inntrykk om noke anna. Om du har på deg ein svær BH som du fyller til randen slik at du ser ut som Dolly Parton så kan du nok oppleve at nokon blir skuffa når du kler av deg.

Men så lenge du er normalt kledd så vil ein forstå kva ein kan forvente.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid opplevd det som motsatt, at pupper er noe som er viktig når det kommer til one-night stands. Det er jo ikke noe kjærlighet involvert, så en kropp man blir tiltrukket av er jo veldig essensielt? Det snakkes jo veldig mye om pupper mellom gutter, i forhold til andre kroppsdeler, for å si det på den måten.

Lenke til kommentar

 

 

Siden det ikke finnes så veldig mange flatbrystede jenter i Norge, er det kanskje vanskelig å svare på. Men ville dere hatt en one-night stand med en jente uten særlig med fett i puppene? Og hvordan hadde dere reagert?

 

 

Absolutt, hvis du er slank og har et pent smil.

 

Hadde reagert med å nipple-licke dem mest sannsynlig.

 

Anonymous poster hash: d2bb6...f38

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At en jente er flatbrystet har ingenting å si for min del om det hjelper. Typen du hadde var jo mest sannsynlig klar over det allerede, han trodde sikkert det var noe annet som var gale mellom dere. Jeg ville også som tidligere ble sagt ventet noen år til, du vokser ennå.

 

Og om du absolutt føler at implantater er noe du må ha, pass på at du ikke gjør de for store, det er ikke sexy i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid opplevd det som motsatt, at pupper er noe som er viktig når det kommer til one-night stands. Det er jo ikke noe kjærlighet involvert, så en kropp man blir tiltrukket av er jo veldig essensielt? Det snakkes jo veldig mye om pupper mellom gutter, i forhold til andre kroppsdeler, for å si det på den måten.

Er ikkje alle som foretrekker pupper heller. Vi snakker mykje om andre kroppsdelar også.

Statistisk sett så er det faktisk augene dei fleste menn legger merke til og finner attraktivt fyrst.

Men det er ikkje akkurat like like spennande å snakke om ho jenta med dei to kjempestore augene for å seie det slik :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noe problem med noen som er flatbrystet. verken i et forhold eller for et one-night stand. Hvert fall ikke om vi allerede er kommet så langt som noen av dere over skriver, da har jeg jo allerede bestemt meg for at jeg liker deg, på et eller annet nivå.

Personlig er jeg veldig fan av selvtillit og humor, og at man tør å by på seg selv (som ikke nødvendigvis er det samme som selvtillit).

Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noe problem med noen som er flatbrystet. verken i et forhold eller for et one-night stand. Hvert fall ikke om vi allerede er kommet så langt som noen av dere over skriver, da har jeg jo allerede bestemt meg for at jeg liker deg, på et eller annet nivå.

 

Personlig er jeg veldig fan av selvtillit og humor, og at man tør å by på seg selv (som ikke nødvendigvis er det samme som selvtillit).

Jeg er veldig enig med deg, hadde jeg vært gutt tror jeg at jeg hadde tenkt i samme baner. Fint å høre at mine antakelser ikke gjelder nesten alle gutter. Jeg tror det har noe å gjøre med populærkulturen, at folk som klarer å se forbi den er mer tolerante og positive til forskjellige kropper.

Lenke til kommentar

Men er det tabu å si at man liker flatbrystede? Hører hele tiden om store pupper, eller små (men da er de ikke flate liksom). Eller er det bare det at noen ikke bryr seg så lenge personen ikke er frastøtende etter deres vurdering? Hull er hull liksom :new_woot::hmm:

Endret av saksogape
Lenke til kommentar

...

For å si det på en direkte og vulgær måte; når gutten står der med ståpikk, kommer han ikke til å bry seg om du er flatbrystet eller ikke. Bare hopp i det, om du virkelig vil ha et one night stand.

 

Og, det er veldig forskjellig hva man liker av bryster på jenter. Selv liker jeg jenter som har mindre enn store bryster. Ikke synes jeg det er hverken flaut eller tabu å innrømme det heller. Jeg har også vært sammen med jenter som ikke fyller en A-cup, og jeg gikk ikke rundt og tenkte at jeg ønsket de hadde større bryster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Store pupper og utringninger er blikkfang, men ingen nødvendig ingrediens for en vellykket one night stand. Smak og behag. De du har avvist har nok:

A. Vært klar over flatheten. Man kan til en viss grad pynte på sannheten, men kroppsbygningen ellers avslører mye. Hadde noen satt en stor svart boks fra nedre ribben til skuldrene på Keira Kneightly så tror jeg det er få som hadde gjettet på noe mer enn B-cup uten silikon. D-cup (silikon) på ei sånn dame hadde ikke sett bra ut. Tenk antilope med ku-jur. Det skurrer, ikke sant?

B. Vært av typen med riktig smak. De som digger store pupper ville neppe gått så langt med deg uansett. De ville kanskje sett en annen vei allerede fra første øyekontakt. De med smak for deg hadde nok som i punkt A vært klar over en viss flathet, men likevel hatt interesse for deg. Hvor kommer så den interessen fra? Jo, selvsagt fra en helhetsvurdering. Det er utrolig mange faktorer man vurderer. Ansiktspenhet, eleganse, gode replikker, humor, pupper (uten at stort nødvendigvis betyr bra), klær, hår, stilen på de man henger sammen med osv.

Konklusjon: De du har avvist hadde allerede akseptert deg for den du er og hatt interesse for nettopp ei som deg. Om de så møter på en A-cup i stedet for B, so what? Det gjør ikke mye fra eller til på helheten uansett.

For å si det på en annen måte. Jeg tror ikke det er mange gutter som hadde snudd skuffet i soveromsdøra om Keira lå der naken. Hun er heit!!! og det høres ut som du også er det.

Endret av Simen1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...