Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Z3 compact er på dagstilbud igjen hos Elkjøp førstkommende fredag :) blir vel å bytte ut min lumia 930 da.

Hvorfor? Det er vel ingenting Z3 Compact gjør bedre enn Lumia 930. Bortsett fra vekt og batteritid.

 

 

Da håper jeg du ikke er en som liker å høre på musikk på telefonen. For lyden på LG G3 er noe av det flateste og minst imponerende jeg har hørt. Og kameraet tar OK bilder, men ikke bra video opptak.

 

 

Du bytter vel mobiler som andre bytter sokker - har du noen gang vært fornøyd med noen av de mobilene du har kjøpt? Hvis ja, hvilken av disse anbefaler du å kjøpe?

 

Btw - har nettopp anbefalt en kammerat av meg til å kjøpe G3 til 2795,- Kan du anbefale en bedre android tlf enn denne med tilsvarende pris?

 

Tilsvarende pris er det ikke så mange som kan matche LG G3 i dette tilbudet, men det gjør ikke denne til en bra telefon. Jeg ville mye heller betalt mye mer for en skikkelig god telefon. HTC One M7 eller M8 f.eks.. Og når Lumia 930 koster 2222 (igår i alle fall), da er det mye mer telefon for pengene der en i denne LGen.

 

Høy gigaherz CPUog UHD oppløsning på skjermen betyr ingenting dersom telefonen skuffer på mange andre områder.

Ja, jeg bytter ofte telefon, fordi jeg ønsker å ha en del kriterier oppfylt. God lyd, bra skjerm, responsiv skjerm og helst lav vekt kombinert med et så bra kamera som mulig. Og da bryr jeg meg lite om hvor mye den koster. Jeg vil bare ikke ha noe middelmådig. Så LG G3 feiler på lyd, kamera og responsiv skjerm. Så da vil jeg ikke ha den.

 

Dette er jo en smakssak og det er forskjellig fra hva som er viktig for deg eller meg. Jeg synes lyden er viktig,, da jeg hører mye på musikk, og da LG og Samsung begge er så mye dårligere på musikk enn f.eks HTC, Sony eller Nokia, da eliminerer disse seg selv fra min verden.

 

De 2 neste telefonene jeg skal teste er iPhone 6 og Nokia Lumia 930. Har ikke fått bekreftet hvor bra lyden er på disse to ennå, men alle de siste modellene av iPhone og Nokia jeg har testet har vært meget bra på lyd.

 

Jeg liker også å bruke telefonen som kamera, både til å ta bilder og videoopptak. Der har kun Nokia, HTC og iPhone i det siste kommet helt opp i klassen "fornøyd" hos meg. Har sant å si ikke testet Note 4 eller Note Edge, men de jeg har testet av Samsung og LG har vært ganske så skuffende. Blasse farger, hakkete opptak og uklare bilder er jeg interessert i.

 

Min oppfatning bare, så om du er uenig, så er det helt greit :-)

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Man må ha Telenor for å bruke denne, ikke sant? :)

Skulle akkurat til å bestille meg en G3 og kom over denne, men har ikke Telenor abb.

 

 

... Dette merket jeg ikke. Jaja, heldigvis har man Expert i nærheten med prisgaranti, så jeg får heller stikke innom de i morgen. Eventuelt høre med Elkjøp om de kan ordne samme pris på en G3 uten telenor.

 

Og hvorfor i huleste selger de telefoner uten abonnement som er låst til telenor?

Lenke til kommentar

 

Tror nok jeg kommer til å benytte meg av tilbudet på G3. En veldig bra pris på en telefon som omtrent har fått toppkarakter i alle tester.

 

LG telefonene har det med å falle (mye) i pris bare på noen måneder (den kom vel ut i sommer?).

Da håper jeg du ikke er en som liker å høre på musikk på telefonen. For lyden på LG G3 er noe av det flateste og minst imponerende jeg har hørt. Og kameraet tar OK bilder, men ikke bra video opptak.

 

 

Hører lite på musikk via telefon, og jeg tar så og si aldri bilder ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

 

Tror nok jeg kommer til å benytte meg av tilbudet på G3. En veldig bra pris på en telefon som omtrent har fått toppkarakter i alle tester.

 

LG telefonene har det med å falle (mye) i pris bare på noen måneder (den kom vel ut i sommer?).

Da håper jeg du ikke er en som liker å høre på musikk på telefonen. For lyden på LG G3 er noe av det flateste og minst imponerende jeg har hørt. Og kameraet tar OK bilder, men ikke bra video opptak.

 

 

Hører lite på musikk via telefon, og jeg tar så og si aldri bilder ;)

 

Da er det sikkert en bra nok telefon til ditt bruk.

Lenke til kommentar

 

Tror ikke den er låst til telenor, men at det følger med noe telenor bloatware med på kjøpet.

Da tror du feil. "Smarttelefonen er låst til Telenor."

 

(måtte bare ta igjen :ermm: )

 

 

Kjøpte G3'n nå. De lovet meg at den ikke var låst :) I og med at de bare hadde 1 igjen i Titan, så slo jeg til der og da. Regner med at jeg kan stole på de. I verste fall er det nok bare å ta kontakt med Telenor for å få åpnet den.

 

Har ikke tid til å sette den opp akkurat nå, men kan gjerne komme tilbake med en oppdatering senere i kveld.

 

Edit: Måtte bare sette den i gang, og jeg finner ikke noe Telenor-software. Setter inn sim-kort når jeg kommer tilbake fra skolen i ettermiddag/kveld.

 

Oppdatering: Ingen operatørlås på telefonen, alt fungerer som det skal :) Som nevnt tidligere, er det heller ingen Telenor-software på den.

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...