Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan leser du dette? I hovedteksten for den du lenker til, til 2222, står det "Låst til Telenor." i teksten. Mulig den er ulåst, men da er det jo rart at den ulåste koster 3479. De har også ulikt modell-ID hos lefdal.com

Lenke til kommentar

 

Hvordan leser du dette? I hovedteksten for den du lenker til, til 2222, står det "Låst til Telenor." i teksten. Mulig den er ulåst, men da er det jo rart at den ulåste koster 3479. De har også ulikt modell-ID hos lefdal.com

 

 

Som er nevnt over - det er nok en mobil som har vært låst til Telenor, og som har Telenor-logo og app'er installert. Disse har de sikkert ikke fått solgt (suprise surprise!) og selger dem nå - ulåst - til en redusert pris. Det høres derfor ut som om "ubeleiligheten" ved at de har vært låst til Telenor og har Telenor-logoer gjør at prisen er reudsert.

 

Det var noe styr rundt dette for en kort tid siden der Elkjøp gjorde det samme, og de svarte også at mobilene var ulåst, noe jeg har fått bekreftet gjennom mine foreldre som slo til (og de har Tele2).

Lenke til kommentar

 

Hvordan leser du dette? I hovedteksten for den du lenker til, til 2222, står det "Låst til Telenor." i teksten. Mulig den er ulåst, men da er det jo rart at den ulåste koster 3479. De har også ulikt modell-ID hos lefdal.com

 

Det står under "spørsmål og svar"

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

hva er største forskjellen på Z2 og 3? Ifølge denne linken er det virkelig små forskjeller: http://www.phonearena.com/phones/compare/Sony-Xperia-Z3,Sony-Xperia-Z2/phones/8764,8323

 

 

Så hvorfor bør Z3 kjøpes og ikke z2? eller omvendt

 

PS: Telenor (og Netcom) sluttet å låse sine telefoner i slutten av Desember 2013

Omtrent ingenting. Og kameraet er det samme som var i Z1. Så dette anser jeg ikke som mye til oppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...