Gå til innhold

Xbox One kommer i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat passe. Da er det kanskje kommet spill som passer for meg. Hittilt har det vært bare dritt :)

 

Akkuratt det jeg tenkte også! Så langt har det ikke vært en eneste grunn til å kjøpe verken PS4 eller Xone - eneste unntaket (for meg) er nå titanfall, men da må jeg vente til september, og det passer fint med det nye FIFA :)

Lenke til kommentar

Jeg klarte ikke å vente å endte med å kjøpe en import. Men jeg må si jeg er mest skuffet. Utvalget av spill er horribelt med noen få titler og det tar åpenbart en stund før det kommer flere. Norske tjenester er ikke mulig ennå, men det er ikke mye å skryte av amerikanske tjenester heller. Appene er få. Aller verst er kanskje tanken om å bruke Xbox som en mediacenter... det finnes en streamingløsning som de fleste får feil med og som er tungvindt. Jeg savner Xbox360s mediacenter-funksjon hvor jeg hadde tilgang til hele bibloteket. Spillene er priset høyere enn andre plattformer og fremstår som en melkeku. Jeg har ihvertfall fått noen å prate med ved å gi den kommandoer, men micen hører ikke eller så er engelsken min for dårlig. Kinetic 2 hadde jeg forventet skulle fungere bedre, og det er ikke morro å kjøre vannskuter uten skikkelig respons.

 

Mye av dette kan jo bedre seg etterhvert. Det viktigste er flere spilltitler og tilgang til PC-biblioteket. Jeg tror det er det de fleste vil bruke Xbox'en til. Det fremstår som litt uprofesjonelt at de ikke har sørget for dette. Og så har de tatt vekk demo-funksjonen fra Xbox360 hvor man kunne teste ut spill. USB-porten burde tillate ekstern harddisk.

 

Så vil jeg ha bilspill med ratt... men jeg ser jo at rattet koster mer enn xboxen. Det blir for dumt for noe som er verdt 1k.

 

Jeg fikk TV'n igjennom xboxen og det er kanskje det mest praktiske at jeg kan rope til den at den skal skru av eller justere volum. Grafikken er grei for de spill som er, men jeg er litt usikker på om tv-kvaliteten blir noe redusert.

 

Man kan fint vente til september så lenge spillutvalget er så lavt og flere ting mangler. Mye gimmic og lite innhold og bruksområder foreløpig.

 

Nå håper jeg bare at de spillene jeg kjøper i USA fungerer når jeg endrer til Norge... om jeg kommer til å kunne velge Norge på min importmaskin.

 

Nå håper jeg bare på et bra kickbokser spill til kinetic så jeg kan få litt trim etterhvert ved å slå og sparke i løse luften.

Lenke til kommentar

Ja det var jo ikke mer enn 10 mnd for sent. Og dyr. Og dårligere. Yay for overvåkning også! blir ok bra.

 

Akkurat passe. Da er det kanskje kommet spill som passer for meg. Hittilt har det vært bare dritt :)

 

Akkuratt det jeg tenkte også! Så langt har det ikke vært en eneste grunn til å kjøpe verken PS4 eller Xone - eneste unntaket (for meg) er nå titanfall, men da må jeg vente til september, og det passer fint med det nye FIFA :)

Hvorfor ikke bare kjøpe det på pc?

Lenke til kommentar

Hva var morro med PS4 kontrollen? Det jævla fittelyset Sony absolutt måtte jåle kontrollen med? Må jo være noe av de mest idiotiske de har gjort. Med litt decals så vekke man 13-åringen i meg da, faenskapet ble plutselig litt fett likevel :) Nå er jeg også litt spent på hvilke One spill du mener skal oppleves bedre, det kan neppe være multiplatform spillene ihvertfall. Selv "eksklusiver" som Titanfall kjører skuffende dårlig desverre. Og det er heller ikke noe som stopper deg for å skaffe den en Xbox One i Norge i morra f.eks.

 

Jeg har begge, så kan ihvertfall uttale meg relativt greit når det kommer til stykket. Men det er altså ikke noen tvil om hvilken konsoll som tutler og går mest her i heimen ;)

 

Kjør på!

 

Du får modde kassen med dine dekorative kunstneriske ferdigheter. Tegne resten rundt sprekken :green:

Lenke til kommentar

Fordi det er jo tydeligvis plenty av konsoller ute, såpass at alle fra Game til Elkjøp ser en gevinst i å importere. Det er ganske uvanlig - kan iallefall ikke huske så storstilt import av en annen konsoll som ikke offisielt er lansert her. Men så er jo dette med ufullstendig vest-europeisk lansering også ganske uvanlig.

Lenke til kommentar

Fordi det er jo tydeligvis plenty av konsoller ute, såpass at alle fra Game til Elkjøp ser en gevinst i å importere. Det er ganske uvanlig - kan iallefall ikke huske så storstilt import av en annen konsoll som ikke offisielt er lansert her. Men så er jo dette med ufullstendig vest-europeisk lansering også ganske uvanlig.

 

Det er jo ikke nok grunnlag for å si at det er plenty, det selges åpenbart færre når det må importeres.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har skaffet PS4 på fjoråret. Og selv om det er mangel på spill, så har man ihvertfall skaffet seg en grei nok media-boks, ihvertfall til Netflix-bruk. Netflix-appen lå allerede klar med lenke for nedlastning på PS4'en.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...