Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Arsenal


Anbefalte innlegg

Så bare for å være sikker, du sier at Arsenal taper både mot Chelsea og City? Og ikke Swansea?

Ikke uavgjort mot noen av lagene altså?

 

(:p)


 

Hehe.

Btw, skal du ha Rosler avatar selv når Arsenal møter Wigan i semi-finalen? Det kan bli litt kleint om Wigan vinner liksom... ;)

 

Sa jeg skulle kjøre Rösler-avatar i en måned, så jeg får byttet tre dager før semien! ;)

Haha, heldig du var der da....

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Benbjo, er det deg? Swansea på hjemmebane er det ikke snakk om noe annet enn seier, City bør vi også klare 3p. Eneste jeg bekymrer meg for er at det blir lite pause og vi er litt tynt rustet med alle skadene vi har.

Benjos arvtaker :p fra spøk til revolver, jeg mistet troen på vårt lag da Wenger ville heller være idiot og droppet å kjøpe inn ny spiss eller rendyrket ving i januar.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Og du kaller deg supporter?

Du må jo skjønne at det finnes to typer supportere. Medgangssupportere og supportere. Dessverre overflod av førstnevnte hos Arsenal fansen her inne. Maler huset svart ved første anledning, eller ved det minste tegn til svakhet.

Hva med å være litt mer realister, i stedet for pessimister?

Hva med å støtte sitt lag? I både tykt å tynt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Og du kaller deg supporter?

Du må jo skjønne at det finnes to typer supportere. Medgangssupportere og supportere. Dessverre overflod av førstnevnte hos Arsenal fansen her inne. Maler huset svart ved første anledning, eller ved det minste tegn til svakhet.

Hva med å være litt mer realister, i stedet for pessimister?

Hva med å støtte sitt lag? I både tykt å tynt?

 

 

Kall meg gjerne medgangssupporter når jeg har 1000vis drakter og ting av Arsenal, fulgt godt med siden da jeg ble født og har aldri kuttet ut en kamp bare fordi jeg ikke gidder.

 

7års tørke kun pga Wengers stahet og idiotiske valg. Alle kan med letthet se at Arsenal mangler spiss og/eller ving med fart, men nei. Det skal vi ikke ha! Vi skal ha heller ha kun offensive midtbanespillere som blir tvunget til å spille kant og defensiv midtbane.

Lenke til kommentar

Hvor mange drakter må man ha før man bikker over fra medgangssupporter til ekte supporter?

 

En pluss til deg, men jeg svarer likevel :)

 

Jeg har alltid tenkt "oisann, der brenner han lidenskapelig for Arsenal" når jeg ser en bruker drakt med et navn som ikke har det største navnet hos Arsenal. De store navnene tenker jeg altså på Özil, Walcott, Wilshere og Ramsey.

 

Respekt hvis du går med Gibbs, Sagna, Rosicky, Arteta osv. Kanskje tåpelig av meg å tenke sånt, kanskje ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...