Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S5 Tråden


  

203 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe S5?

    • Ja!
      79
    • Nei, oppgraderingen er ikke stor nok
      87
    • Kanskje, når prisen går ned
      36
  2. 2. Hvilken farge går du for?

    • Gull
      10
    • Hvit
      31
    • Mørkegrå
      55
    • Mellomblå
      36
    • Skal ikke kjøpe
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Næh på programvare fronten er et par ikoner byttet ut her og der, og noe annet småtteri. Opplevelsen er egentlig helt lik.

Da er vi uenig, og jeg har rett mht. "bloatware" ;)

 

 

Hvordan du har rett her skjønner jeg ikke.

 

S5 kommer en haug av crapware, overhodet ikke noe mindre enn det S4 kommer med. Itillegg har de instalert ekstra apper for 500$, utifra det jeg har bladd igjennom på S5 jeg har prøvd er det en haug jeg ville avinstalert ihvertfall.

Lenke til kommentar

 

 

Næh på programvare fronten er et par ikoner byttet ut her og der, og noe annet småtteri. Opplevelsen er egentlig helt lik.

Da er vi uenig, og jeg har rett mht. "bloatware" ;)

 

 

Hvordan du har rett her skjønner jeg ikke.

 

S5 kommer en haug av crapware, overhodet ikke noe mindre enn det S4 kommer med. Itillegg har de instalert ekstra apper for 500$, utifra det jeg har bladd igjennom på S5 jeg har prøvd er det en haug jeg ville avinstalert ihvertfall.

 

 

Det kommer helt ann på hva dere tar som bloatware. S Note, S Planner, Air Gestures, Air View bare for å nevne noen få ting er langt i fra å være bloatware. Bare fordi du ikke bruker noe gjør ikke noe om til bloatware. Bloatware er apps som f.eks teleoperatørene legger inn på telefonene dem selger til kundene sine.

 

I følge dere så er jo iOS full av bloatware den også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
I følge dere så er jo iOS full av bloatware den også.

 

Jeg vil ha meg frabedt denne påstanden som er tatt ut av intet. Med S5 tilbyr Samsung nedlasting av tilleggsprogrammer via "Galaxy Essentials" i stedet å preinstallere disse. Dessuten har de kuttet ut noen av de preinstallerte tredjepartsprogrammene slik som f.eks. Tripadvisor.

 

MrLG: du kan jo sammenlikne ved å telle antall ikoner i app drawer'en til S4 (4.4.2) vs S5. S5 har 11 mindre såvidt jeg kan se.

Endret av mandela
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pakker ut S5 nå :)

 

Innholdet i esken og det meste er vel mer eller mindre likt som på S4. Nye Powered by Android logoen er på plass under oppstarten. Telefonen virker lyn kjapp, og nok en gang har samsung total forandret innstillings menyen, denne gangen med runde ikoner i rutenett.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Pakker ut S5 nå :)

 

Innholdet i esken og det meste er vel mer eller mindre likt som på S4. Nye Powered by Android logoen er på plass under oppstarten. Telefonen virker lyn kjapp, og nok en gang har samsung total forandret innstillings menyen, denne gangen med runde ikoner i rutenett.

 

Hvor fikk du den fra? Jeg vurderer akkurat å stikke både på elkjøp og lefdal, men er usikker på om de har lov å selge før fredag. Skulle tatt en telefon men er uten, derfor det haster haha.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Da var min sendt fra Komplett :):yes:

Min også! Hehe, egentlig så ville ikke Komplett sende ut Galaxy S5 til kundene før PÅ releasedagen (11/4), og de sa at det var Samsung som hadde gitt dem beskjed om det. Så det synes jo jeg ble for dumt fordi da ville vi jo mest sannsynlig ikke mottatt herligheten før over helgen, og jeg kontaktet dermed Samsung og spurte om dette. Samsung opplyste om at de IKKE hadde gitt noen slike restriksjoner fordi de ønsker at kundene faktisk skal få produktet på releasedagen, så da kontaktet jeg Komplett igjen og la frem dette, hehe. Til slutt fikk jeg en hyggelig mail fra en kundesenterleder der som sa at han dermed hadde sørget for at de indeed skulle sende ut i forkant, og at det var gitt beskjed om det til alle rundt på kundesenteret så det ikke skulle bli noen misforståelser :) Vær så god

:tease:

 

Hva gjør man vel ikke av kjærlighet til teknologi :w00t:

 

 

Lenke til kommentar

Min er ikke sendt fra Komplett enda. :( De sier de skal sende den i morgen når jeg spør på Facebook. :(

Det er nettopp sånt som irriterer meg! Da hadde jeg ringt de og krevd at de sender den i dag, les min forrige post om Komplett. De hevdet for meg at Samsung ønsket det, så jeg ringte Samsung og fikk en forklaring på atd et ikke var slik, og matte dermed henvende meg til Komplett igjen, og de sa da at de skulle ta notis av det for alle kunder. Samsung, som andre produsenter, ønsker jo at vi kunder skal få produkter på releasedato hvis vi ønsker det, vi betaler tross alt godt for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...