Gå til innhold

Hva mangler i barskapet mitt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Baileys kan du ikke bruke til annet enn kaffen da den ellers skiller seg.

 

Men ellers har du jo Kahuula som man bruker i White Russian. Ellers er Malibu også godt å mikse med.

Ellers synes jeg at barskap skal ha noen ordentlige single malts eller cognac, portvin skader heller ikke. Dvs slike ting man nyter RENT:

Lenke til kommentar

Å komme med anbefalinger uten å vite hva du vanligvis pleier å drikke er vanskelig, men hvis du skal lage litt cocktails må du ha Angosutra, bourbon, vermouth og vodka uten smakstilsetninger. Da har du ganske godt grunnlag, og utvider du med Cointreau, Lillet Blanc, absinth og tequila har du et godt grunnlag for å lage mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Foruten om det som er nevnt ville jeg hatt triple sec, galliano og grappa.

 

Hva man ønsker å ha i barskapet kommer jo selvsagt an på om man liker å mikse drinker eller ting som nytes bart. Derfor består mitt barskap stort sett av single malts, mørke rom, cognac og en hvit rom slik at fruen kan lage seg mojito. :)

Lenke til kommentar

Å komme med anbefalinger uten å vite hva du vanligvis pleier å drikke er vanskelig, men hvis du skal lage litt cocktails må du ha Angosutra, bourbon, vermouth og vodka uten smakstilsetninger. Da har du ganske godt grunnlag, og utvider du med Cointreau, Lillet Blanc, absinth og tequila har du et godt grunnlag for å lage mye.

 

Ja, flott å ha ting man kan bruke til å lage cocktails.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...