Gå til innhold

Kamptråd - Europa League 2017-18


Patrick123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen for en skamfull dive. Han duden der har har ikke gjort noe annet enn å filme hele kampen. Han er på vei vekk fra mål med ett for langt touch(Blir snappa opp) så drar st etinne spilleren foten langs bakken så det skal se ut som ett fall. Fy faen så teatrisk han faller. 

Ikke nok med det redder ekotto med hendene på streken bare minutter tidligere. Ikke tvil om at dommerne favoriserer storlag. Denne kampen taper basicly Rosenborg pga dommeren.

 

Om du lurte så er jeg viking fan. Blir bare litt oppgitt når jeg ser slik idioti. fss :realmad:

Lenke til kommentar

Har hatt mulighet til å vinne alle kampene, men blir hardt straffet for individuelle feil og ikke mål på store sjanser.

 

Men tror ihvertfall ikke Selnæs blir solgt nå, han er ikke god nok for en god utenlandsk klubb (enda).

Selnæs har vært litt uheldig, kanskje litt udyktig som har gjort grove feil i avgjørenede kamper. Litt trist siden han spiller som en gud på midtbanen til Rosenborg.

Lenke til kommentar

Dette viser vel egentlig bare hvordan norsk fotball ligger an internasjonalt.

Molde har vel overprestert.

 

Er ikke noe som heter å overprestere etter min mening. Molde har prestert bra og fortjener å gå videre, enkelt og greit. Men kampen i dag, og Rosenborg sine kamper, er litt typisk for lag som møter bedre motstand. Henger greit med i banespill, men taper kampen i de avgjørende situasjonene. Internasjonal fotball er blitt så jevn at det er disse tingene som skiller.

 

Men enig med kremt. Molde burde ha tatt seg til den avgjørende kvalikrunden i CL, så tror Rosenborg har gode muligheter neste sesong. Med mindre de ikke klarer å følge opp formen denne sesongen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...