Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Person "lusker" rundt i nabolaget morgen og kveld.


Gjest Slettet+3165

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

 

Jeg føler meg relativt rebelsk som ungkar i mitt nabolag, omtrent bare småbarnsfamilier.

Men sånn er det når du flytter til et nyutbygga område.

 

Kjedelig å være ungkar i et nabolag med mange unger. Kan nesten ikke bevege seg utendørs uten å bli sett på som pedofil. Jeg har nesten angst for små barn fordi en dame såg stygt på meg en dag hennes barn/barnebarn sprang bort til meg og stilte meg rare spørsmål en dag jeg ventet på bussen.

 

Da kan du jo tenke deg hvordan jeg har det med en bitteliten søt hund som alle ungene kommer springende for å klappe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør som jeg, når jeg treffer de samme menneskene igjen når jeg er på tur med bikkja: Nikk, smil og si hei og hallo. Det ender ofte med en prat etterhvert, og stort sett alltid med at folk er harmløse og er sånn av en grunn. Kanskje går han der fordi han vet han vil treffe på deg og hunden din, men ikke tør si noe...?

 

Kanskje han er avstandsforelsket i alemoren ved siden av.

 

Kanskje har han (som undertegnede) en tvangslidelse og ikke tatt pillene sine, og må ta den turen hver dag.

 

Kanskje er han på kjøret og venter på en langer. Kanskje er det noe annet galt. Men det finnes sikkert et dusin sannsynlige forklaringer på dette, og de fleste er harmløse.

 

Nikk. :yes:

 

Smil. :)

 

Si hallo...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vil starte med at jeg ikke hadde peiling på hvor jeg skulle plassere dette innlegget, så det ble her (flytt det gjerne).

Jeg flyttet inn i ny leilighet 1. november og de siste par ukene har jeg oppdaget noe jeg syns er litt ubehagelig.

Har du flyttet fra byen og ut på bygda? Det finnes mange originaler pga utstrakt innavl, på landsbygda.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bodde tidligere rett ved en plass for multifunksjonshemma folk. Massevis med folk som bare går rundt uten mål og mening, skremmer unger osv.

Han feteste er en kar som sitter hele dagen (type 6 på mårran til 8 på kvelden) i en plaststol langs veien og plukker opp småpinner og barnåler osv. innimellom reiser han seg og spinner drit fort rundt noen runder og setter seg igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Vil starte med at jeg ikke hadde peiling på hvor jeg skulle plassere dette innlegget, så det ble her (flytt det gjerne).

Jeg flyttet inn i ny leilighet 1. november og de siste par ukene har jeg oppdaget noe jeg syns er litt ubehagelig.

Har du flyttet fra byen og ut på bygda? Det finnes mange originaler pga utstrakt innavl, på landsbygda.

 

Utkantstrøk av by, slik jeg alltid har bodd i grunn :)

Lenke til kommentar

 

Vil starte med at jeg ikke hadde peiling på hvor jeg skulle plassere dette innlegget, så det ble her (flytt det gjerne).

Jeg flyttet inn i ny leilighet 1. november og de siste par ukene har jeg oppdaget noe jeg syns er litt ubehagelig.

Har du flyttet fra byen og ut på bygda? Det finnes mange originaler pga utstrakt innavl, på landsbygda.

 

 

Hva legger du så til grunnlag for dette? :) Det er også en innvandrer det er snakk om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg føler meg relativt rebelsk som ungkar i mitt nabolag, omtrent bare småbarnsfamilier.

Men sånn er det når du flytter til et nyutbygga område.

 

Kjedelig å være ungkar i et nabolag med mange unger. Kan nesten ikke bevege seg utendørs uten å bli sett på som pedofil. Jeg har nesten angst for små barn fordi en dame såg stygt på meg en dag hennes barn/barnebarn sprang bort til meg og stilte meg rare spørsmål en dag jeg ventet på bussen.

 

Er også kjedelig å bo i et nabolag med mange gammle mennesker når man er ungkar. tror de lukter at jeg er ungkar for de gamme damene ser på meg med lyst i blikket. Morsomt nok er det i "leilighetskomplekset " mitt bare småbarns familier og meg men har ikke fått vibes at de tror jeg er pedo.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Liten update, var i styremøte i dag.
Samtlige har lagt merke til vedkommende, og de hadde på det verste tatt personen i stå i hagen å kikke inn vinduet.

 

Har forøvrig ikke sett så mye til han i det siste.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

 

Hvordan vet du han heter Geir? :)

 

 

Ok, så har jeg en svakhet for alenemødre, da... :wee:

 

I dag når jeg skulle gå tur med bikkja, "tok jeg" vedkommende i å stå helt inne med inngangspartiet til hun alenemammaen under.

Reaksjonen hans? Han la på sprang.

 

Sa du hallo, eller løp han før du kom så langt?

 

Geir :)

 

 

 

Liten update, var i styremøte i dag.

Samtlige har lagt merke til vedkommende, og de hadde på det verste tatt personen i stå i hagen å kikke inn vinduet.

 

Har forøvrig ikke sett så mye til han i det siste.

 

Ser ut til at Geir tok hintet ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det er masse merkelige folk i nabolaget mitt.

 

* En høy "gammel" mann som går og går uten noe formål.

* En tykk "gammel" dame som står med rompa i været og studerer blader/sigarettsneiper og har en plastpose for det hun finner. Hun står ofte på det samme stedet, det må jo være begrenset hvor mye man kan finne innenfor en radius på 10 meter.

* En fyr som rygger til han treffer bilen på motsatt side når han skal ut av p-plassen.

* En fyr som pleide å gå dit han skulle i en helt rett linje (ikke å holde seg på veien liksom). Han gikk på en nonchalant men målbevisst måte.

* Samme fyren brukte å gå rundt med omslagsskjørt.

* En utlending med hvite klær og hvit bøttehatt som går rundt på en veldig feminin måte, eller så balanserer han på kantsteinen når han går.

* En dame med kols (vel, tror jeg) som er ute for å røyke 20 ganger om dagen.

Det nabolaget der virker ikke som ett standarisert nabolag.

 

Når jeg var ute å syklet nå (i isregn i stormen Kyrre) så var det en litt feit fyr som trakk opp buksa mer eller mindre helt nede fra bakken. Jeg vet ikke om han rett og slett hadde mistet buksa på grunn av vinden eller om han hadde sittet å driti rett foran parkeringsplassen.

 

Det er et merkelig sammentreff at dette skjedde samme sted som fyren med omslagsskjørt en gang sto å urinerte.

 

I tillegg så jeg faren til en ung kvinne som jeg tror er nedsløvet av antipsykotisk medisin og derfor skjelden går ut gå tur med hunden sin (faren altså). Evt. er det fordi jeg selv aldri går ut at jeg aldri ser henne, men hun er sløv. Men dette var før stormen kom, altså.

 

Det var dagens rapport fra nabolaget Skrullerudtoppen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...