Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor treffe folk for sextreff?


vieremä

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Uff tok en tur innom nakenprat, så ufattelig mannsdominert ut. Hetero gutter som legger ut bilder av seg selv på forumet i håp om å få en kommentar fra en jente får jo for det meste kommentarer fra andre bi/homofile menn.

 

Anonymous poster hash: 69f5d...f31

 

 

Alle sånne sider er ufattelig mannsdominerte, må iallefall regne med 80% menn. I tillegg er menn som regel langt mer aggressive på meldingsfronten, så om du skal komme noen vei som mann, eller enda verre, par, bør du helst være både heit, veltalende, ikke altfor kresen og ikke minst villig til å sende dusinvis av meldinger før du får noe respons. Å bare registrere seg og vente på at andre tar kontant er svært lite fruktbart.

Lenke til kommentar

Jeg så en dokumentar for noen år tilbake, der folk i 18-30 års alderen møttes på klubber i syden (Spania?) der man hadde sex med hverandre rundt om istedenfor å danse. Tror aldri jeg gidder det, da man sikkert risikerer å få litt av hvert hva angås kjønnssykdommer, men når det gjelder dating for sex så kan jo det sikkert være litt tryggere.

Lenke til kommentar

 

Jeg bruker og trives med Tinder, som er en app til mobiltelefon. Jeg har møtt to damer derfra som jeg har pult :)

 

Anonymous poster hash: c42e7...22c

 

Men der må man jo have facebook, eller?

 

sexxchat er forøvrig bare svindel, etter 50 beskjeder så må man kjøpe flere credits(noe som er dyrt)

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

 

 

Jeg bruker og trives med Tinder, som er en app til mobiltelefon. Jeg har møtt to damer derfra som jeg har pult :)

 

Anonymous poster hash: c42e7...22c

 

Men der må man jo have facebook, eller?

 

sexxchat er forøvrig bare svindel, etter 50 beskjeder så må man kjøpe flere credits(noe som er dyrt)

 

Ja, måtte jo ha facebook, selvfølgelig :huh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...