Gå til innhold

Oscar-utdelingen 2014


TheHvidsten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er litt betalt reklame for designermerkene også, de namedropper jo designerne i hvert eneste intervju. Omtrent som at skiløpere viser frem skiene sine i målområdet så kameraene skal se sponsorene.

 

Folkene som er på røde løperen er sikkert fra E! Tonight, en hel tv-kanal basert på stjernenes klær og smykker, tross alt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bli vant til det :p Amerikansk tv er ikke så fantastisk som mange vil ha det til.

 

Jadda, det var 10 minutter til med klærprat også ny reklame xD

Skjønner dere nå hvorfor jeg foreslår å vente til i morgen og laste ned en torrent uten reklamepauser?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tror de tar de "uinteressante" prisene i reklamepausene.

Det kommer innimellom "previously on Oscars" der de sier hvem som vant de dølle kategoriene tv-seerne ikke fikk med seg.

 

Showet stoppes ikke hver gang det er reklamepause i USA.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hehe.. Nei, jeg kjenner jo godt til det! :) Vet egentlig ikke om jeg forventet noe annet heller, eller hva jeg forventet.. Har egentlig ikke sett noe særlig på Oscar før, ikke slik som nå..

 

Håpet vel sikkert at de flotteste jentene kunne ha posert masse, og skuespillerne vi setter mest pris på forteller om veldig spennende ting om filmene de spiller i, og liker i de andre filmene, osv.. :p

 

Jeg gir i hvert fall blanke faen i Dior og whothefuckelse! :D

Lenke til kommentar

Julia Roberts er til å spise opp da! Og jepp, de blir sannelig eldre. Men fint å se at flere og flere velger å eldes mer naturlig enn det som er normen i Hollywood.

 

Kjedelig sketch..

Ja, hun er nydelig. Deilig i en alder av... 50? Flott dame!

 

Utrolig dårlig sketsj. Vondt å se, spesielt siden jeg liker Kimmel veldig godt.

Lenke til kommentar

Håper ikke Gravity får så mange priser. Utrolig overvurdert film. Jeg kjeder meg sjeldent under filmer, til og med filmer som er dårligere enn denne. Likevel slet jeg med å komme meg gjennom den. Kan nok ha noe å gjøre med at jeg hadde skyhøye forventninger.

 

Jeg slenger meg på at Julia Roberts er en fantastisk dame. Vakkar og sexy til tross for alderen, og hun virker ikke så jævla falsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...