Gå til innhold

Oscar-utdelingen 2014


TheHvidsten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært fornøyd med utdelingen i natt. Ble hovedsakelig de rette vinnerne. "The Act of Killing" burde ha vunnet, men tenkte det ville bli for kontroversielt for juryen. Og Leonardo DiCaprio var uheldig nok til å matche seg med flotte McConaughey.

Personlig ble det 20 av 24 rette.

Bommet på Production Design, Editing, Documentary og Animated Short.

Regner med at denne tråden blir offisiell for utdelingen, da.

Mine predictions for i år ihvertfall:

Best Picture: 12 Years a Slave

Best Director: Alfonso Cuarón

Best Actor: Matthew McConaughey - Dallas Buyers Club

Best Actress: Cate Blanchett - Blue Jasmine

Best Supporting Actor: Jared Leto - Dallas Buyers Club

Best Supporting Actress: Lupita Nyong'o - 12 Years a Slave

Best Original Screenplay: Her

Best Adapted Screenplay: 12 Years A Slave

Best Animated Feature: Frozen

Best Foreign Language Film: The Great Beauty

Best Documentary Feature: The Square

Best Visual Effects: Gravity

Best Cinematography: Gravity

Best Original Score: Gravity

Best Song: Let It Go - Frozen

Best Sound Editing: Gravity

Best Sound Mixing: Gravity

Best Editing: Captain Phillips

Best Makeup: Dallas Buyers Club

Best Production Design: 12 Years A Slave

Best Costume Design: The Great Gatsby

Best Documentary Short: The Lady in Number 6: Music Saved My Life

Best Live Action Short: Helium

Best Animated Short: Get A Horse

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hehe!! ;)

 

 

Bra gjettet, Choekaas! :)

 

 

 

Jeg må innrømme at jeg ble veldig forundret når de viste bilder av Steve McQueen, og jeg ikke så han.. Jeg skjønte enda mindre når det gikk opp for meg at han var svart .. Jeg var jo 100 % sikker på at han var hvit!

 

Det var/er visstnok to av dem, og han andre døde visst for lenge siden.. :blush:

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke "Let it go" med meg live, og youtube har allerede vært inne og fjernet ALLE videoer med lydopptak fra Oscars. Jaja.

 

Alt-tabbet til Lords of Shadow 2 hver gang det ble reklame og glemte å alt-tabbe tilbake endel ganger :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke "Let it go" med meg live, og youtube har allerede vært inne og fjernet ALLE videoer med lydopptak fra Oscars. Jaja.

 

Alt-tabbet til Lords of Shadow 2 hver gang det ble reklame og glemte å alt-tabbe tilbake endel ganger :p

 

 

Låta vet jeg ikke om var så ille, men dama som sang live var så nervøs at det hørtes ut som hun holdt på å dø. Grusomt.

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk ikke "Let it go" med meg live, og youtube har allerede vært inne og fjernet ALLE videoer med lydopptak fra Oscars. Jaja.

 

Alt-tabbet til Lords of Shadow 2 hver gang det ble reklame og glemte å alt-tabbe tilbake endel ganger :p

 

 

Låta vet jeg ikke om var så ille, men dama som sang live var så nervøs at det hørtes ut som hun holdt på å dø. Grusomt.

 

Ganske merkelig egentlig, med tanke på at Idina Menzel er en av Broadways største stjerner og er vant med å opptre for store publikum. Virker som det var en del problemer med lyden der og, mulig hun ble litt satt ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

6 laken i tips for pizzabudet , ikke verst ;)

 

Doug Savant var pizzabud før han ble skuespiller........

 

Apropos tips : Nicholson ga 2k til han som klipte plenen hans med beskjed om at han ikke skulle klippe den dagen (skallebank mon tro ?) ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

hehe!! ;)

 

 

Bra gjettet, Choekaas! :)

 

 

 

Jeg må innrømme at jeg ble veldig forundret når de viste bilder av Steve McQueen, og jeg ikke så han.. Jeg skjønte enda mindre når det gikk opp for meg at han var svart .. Jeg var jo 100 % sikker på at han var hvit!

 

Det var/er visstnok to av dem, og han andre døde visst for lenge siden.. :blush:

 

Den McQueen har vært under torva de siste 34 år ja.........

Lenke til kommentar

 

 

Jeg fikk ikke "Let it go" med meg live, og youtube har allerede vært inne og fjernet ALLE videoer med lydopptak fra Oscars. Jaja.

 

Alt-tabbet til Lords of Shadow 2 hver gang det ble reklame og glemte å alt-tabbe tilbake endel ganger :p

 

 

Låta vet jeg ikke om var så ille, men dama som sang live var så nervøs at det hørtes ut som hun holdt på å dø. Grusomt.

 

Ganske merkelig egentlig, med tanke på at Idina Menzel er en av Broadways største stjerner og er vant med å opptre for store publikum. Virker som det var en del problemer med lyden der og, mulig hun ble litt satt ut.

 

 

Monitorene hennes kunne umulig vært i sync. Virket som hun sang for fort i forhold til "bandet"..

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg fikk ikke "Let it go" med meg live, og youtube har allerede vært inne og fjernet ALLE videoer med lydopptak fra Oscars. Jaja.

 

Alt-tabbet til Lords of Shadow 2 hver gang det ble reklame og glemte å alt-tabbe tilbake endel ganger :p

 

 

Låta vet jeg ikke om var så ille, men dama som sang live var så nervøs at det hørtes ut som hun holdt på å dø. Grusomt.

 

Ganske merkelig egentlig, med tanke på at Idina Menzel er en av Broadways største stjerner og er vant med å opptre for store publikum. Virker som det var en del problemer med lyden der og, mulig hun ble litt satt ut.

 

 

Monitorene hennes kunne umulig vært i sync. Virket som hun sang for fort i forhold til "bandet"..

 

Det som slo meg mest var hvordan hun overanstrengte stemmen sin. Fikk en helt unaturlig klang. Veldig rart å høre på.

Lenke til kommentar

 

hehe!! ;)

 

 

Bra gjettet, Choekaas! :)

 

 

 

Jeg må innrømme at jeg ble veldig forundret når de viste bilder av Steve McQueen, og jeg ikke så han.. Jeg skjønte enda mindre når det gikk opp for meg at han var svart .. Jeg var jo 100 % sikker på at han var hvit!

 

Det var/er visstnok to av dem, og han andre døde visst for lenge siden.. :blush:

 

Den McQueen har vært under torva de siste 34 år ja.........

 

 

Jepp, hehe.. det var det jeg fikk med meg også.. :blush: Men, når man sier Steve McQueen, så er jo han den første (og eneste) jeg tenkte på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...